نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه - نسخه اصلی + نسخه ی اجرای زنده

سلام به همه ی شما عزیزان .آکورد آهنگ فوق العاده زیبای بهت قول میدم محسن یگانه عزیز رو براتون حاضر کردم و ایشالا به زودی ملودی های گشتارش رو هم تقدیمتون میکنم.برای مشاهده آکورد این آهنگ زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.  

   توجه:برای دسترسی راحت تر و سریع تر به جدیدترین مطالب نت ساز (آکورد ها،آموزش ها ،ملودی ها و ...)  به کانال تلگرام ما مراجعه فرمایید:

 



دانلود نت و تبلچر آهنگ زیبای «بهت قول میدم»


آکورد آهنگ بهت قول میدم (نسخه ی اجرای زنده)

....................................................................................................................................


دانلود نت و تبلچر آهنگ زیبای «بهت قول میدم»


نظرات 5 + ارسال نظر
Sara شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 22:51

خیلی خیلی عالی بود ممنون از شما بابت ارائه نت و تبلچر و آکورد این آهنگ زیبا❤❤❤❤

خواهش میکنم،امیدوارم مفید بوده باشه

Danial شنبه 20 آبان 1396 ساعت 09:19

سلام روش اجرای ریتم۴/۴ این آهنگ چجوریه؟

ریتم ٤/٤ رومبا به این آهنگ خیلی میاد،با یه جستجوی ساده تو اینترنت کلیپاشو میتونید پیدا کنید

امیر سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 15:27

عالی بود

ممنون

اراد چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:14

دستتون درد نکنه.یک دنیا سپاس

خواهش میکنم

arash سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 13:02

Salam , khaste nabashid , mamnoom az sayte khobeton , ye darkhast dashtam age mishe lotfan not haye melody avale ahange " behet ghovl midam " ro bezarid , mersi

سلام آرش جان،دارم روی نت و تبلچر این آهنگ زیبا کار می کنم ایشالا به زودی نسخه کامل در نت ساز منتشر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد