نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

دانلود نت و تبلچر آهنگ بهت قول میدم محسن یگانه

اختصاصی نت ساز،هر گونه کپی برداری شرعا و قانونا  جایز نیست

بالاخره بعد از مدتی طولانی که قول داده بودم نت و تبلچرآهنگ فوق العاده زیبای «بهت قول میدم» محسن یگانه عزیز رو بذارم ،این نت رو میذارم و به مرور کامل میشه انشالله.

فعلا ملودی گیتار بخش اول و بخش آخر آهنگ تقدیم همه ی شما عزیزان.برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

    توجه:برای دسترسی راحت تر و سریع تر به جدیدترین مطالب نت ساز (آکورد ها،آموزش ها ،ملودی ها و ...)  به کانال تلگرام ما مراجعه فرمایید:



ملودی این آهنگ زیبا تقدیم به همه ی طرفدارای عزیز محسن یگانه:

دانلود نت و تبلچر گیتار بخش اول آهنگ با فرمت پی دی اف

دانلود نت و تبلچر گیتار بخش اول آهنگ با فرمت گیتار پرو

............................................................................

دانلود نت و تبلچر گیتار بخش پایانی آهنگ با فرمت پی دی اف

دانلود نت و تبلچر گیتار بخش پایانی آهنگ با فرمت گیتار پرو

............................................................................

ویدیو کلیپ اجرای زنده آهنگ زیبای «بهت قول میدم» در کنسرت


توجه:این اهنگ در نسخه ی کنسرت نیم پرده زیر تر (در گیتار معادل یک فرت جلوتر)اجرا شده که شما با یاد گرفتن اصل ملودی هر دو جور رو میتونید بنوازید.


نظرات 34 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 22 مهر 1401 ساعت 22:39

درود و احترام؛
اگه میشه سرکلیدها رو بنویسید.
ضمنا چندتا ملودی دیدم که تمپوی اشتباه نوشته بودید.
سایت شما خوبه. دقت در این نکته کوچیک باعث میشه عالی بشه.
ممنونم

عاشق گیتار جمعه 23 آبان 1399 ساعت 11:53

عاللللیییی

حسین سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 12:21

آقا بالاغیرتا دمتون گرم تو سایت های دیگه نت این آهنگ رو به بد ترین نحو ممکن در آوردن و کلی پول بابتش میگیرن. خدا خیرتون بده من کلی دنبال نسخه کامل رایگانش میگشتم. در ضمن نت های دیگه سایتتون رو هم استفاده کردم از نظر من ابن سایت بهترین سایت برای نت و آکورد گیتاره

ممنونم از لطف شما

akila دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 05:00

سینا چهارشنبه 24 مهر 1398 ساعت 12:12

رییس دمت گرم حال دادی

قربان شما ، ممنون از لطف تون

emad یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 20:22

با سلام و درود بر شما
کمال تشکر و سپاس و قدردانی از وبسایت عالی شما. دمتون گرم و عالی

ممنون،لطف دارید

reza جمعه 30 تیر 1396 ساعت 22:39

مرسی

اراد چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 00:17

مررررررررررررررسی

خواهش میکنم

حمیدرضا جمعه 2 تیر 1396 ساعت 13:19

سلام امکان داره نملودی و اکورد شهر باران محمدعیزاده رو هم بزارید
هزینه ای هم داشته باشه به دیده منت انجام میدهم

پیمان دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت 18:14

سلام مرسی از زحماتتون میبخشید اهنگ روی چه گامی تنظیم شده ؟؟؟؟

عارف پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 16:09

سلام من اکثر فایل هایی که دانلود میکنم با izip pro باز میشن اما بعضی فایل ها مثلا همین فایل های ارمیک رو باز نمیکنه بهم این هشدار رو میده

could not find any other apps that support this file type. P lease download an app that supports this file type and try again

با winrar یه بار امتحان کنید ،اگه درست نشد،بفرمایید که پیگیری شه

Ali یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 14:55

من دوباره تشکر میکنم بابت کیفیت خوب که قطعا روبروش زحمت زیاد شما بوده
من میخاستم بدونم میشه ریتمی که توی تبلچر بکار رفته رو برام بفرستین، گیتار دوم منظورم نیست البته اونی که اسمش drumkit نوشته شده

درام کیت ریتمش مثه خود آهنگه، ولی عین اونو که نمیشه با گیتار زد.
تا حدودی شبیه به اون 2/4 راک هستش

رادین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 22:00

سلام ببخشید گام آهنگ چیه ؟تو نت ها سر کلید نذاشته بودید ؟

پیمان چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 22:25

سلام . اهنگ روی چه گامی تنظیم شده ؟

Ali پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 23:54

من خیلی ممنونم بابت زحمتای زیادی که کشیدین واقعا دستون درد نکنه، فقط نسخه ای که توی کانال هست فرمتش gp نیست و اصلا بازنمیشه فرمتش RAR هست

خواهش میکنم ،بازم ببخشید بابت تاخیر.
فایل های گیتار پرو رو تو یه فایل فشرده گذاشتم،اونو تو کامپیوتر باز کن ،نسخه ی gp5 و gpx رو گذاشتم توش

Ali پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 19:36

خخخ نه بابا این چه حرفیه، من باید شرمنده باشم که اینقد اذیتت کردم، خوبه پس، من منتظرم

گذاشتم تو کانال علی جان ،همه ی دقتمو برای درست و کامل بودنش به خرج دادم امیدوارم به دردت بخوره

Ali چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 20:30

عاقا تو رو خدا حداقل یه تاریخ دقیق بگو

اولا،شرمنده بابت این که بدقول شدم
همه اش به خاطر امتحانای دانشگاهه که جلوی کارارو گرفته
دوما،تمومش کردم ، یه چک نهایی میکنم فردا،میذارم ایشالا،

Ali چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 19:48

وااااای خداااا، دو سه روز شد روز شیشم، هر یه ساعت کانال تلگرام و سایت رو چک میکنم

تموم داره میشه دیگه،یه گیر کوچیک بود که داره حل میشه
نت ناقص نمیتونم بذارم که

Ali پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 22:50

میخواستم یه لطف در حقم بکنین و تبلچر قطعه انتهایی بهت قول میدم رو واسم بفرستین چون گفتین که اهنگ و بلدین اما نت ننوشتین، میخواستم اگه میشه واسه من به صورت عدد که نوشته میشه قطعه جدید وبفرستین چون لازم دارم خیلی، واقعا ممنون میشم

اتفاقا دیروز داشتم نت گیتار نسخه کنسرتو مینوشتم ،تا حد زیادی تموم شده ،ایشالا اگه مشکلی پیش نیاد تو همین دو سه روز میذارمش،بهت قول میدم

Ali پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 14:35

ببخشید من دوباره مزاحم شدم امکانش هست به تلگرامم پیام بدین یه کاری دارم باهاتون ایدی من همونیه که قبلا فرستادم ali21mehr

سلام علی جان ،ایشالا به زودی با آیدی مخصوص نت ساز در تلگرام با اعضا در ارتباط خواهیم بود .
ولی اگه میشه الان همین جا بفرما کارتو،که بتونم کمکت کنم

Ali دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 13:22

سلام ببخشید قرار بود اگه بتونین پخش پایانی رو بزارین تا قبل عید اما الان کلی هم گذشته میشه لطف کنین زودتر بزارینش، خیلی ممنون

خب نتونستم دیگه،کلی نت هنوز مونده که قول دادم بذارم ولی حجم کارام زیاده ،واسه همین بدقول شدم،چشم اونم به زودی میذارم،خیلیا خواستن

اراد جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 16:38

مررررررررررررررررررسی.یک دنیا سپاس

خواهش میکنم ،باعث خوشحالیه که دوست داشتید

رضا چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 17:41

با سلام خدمت شما ....لطفا نت فارسی بهت قول میدم رو بزارین واسه کیبورد میخاستم ....با تشکر از سایت خیلی خوبتون

پگی یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 21:42

خیییییلی عالی بود مرسییییی
من زیاد دنبال تبلچر بودم چون نت خوندنو بلد نیستم فقط اینجا پیدا کردم ملودی هایی که میخواستمو...
خواهش میکنم آهنگای ایرانی بیشتر بذارین بازم مرسی

سلام ،ممنون از لطفتون،چشم به زودی تعداد زیادی نت و تبلچر آهنگ های ایرانی در نت ساز منتشر میشه

درسا چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 00:23

سلام
تورو خدا یکی آکورد حسین توکلی سردم شدم رو بذاره

آروین پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 18:21

مرسی از زحماتتون . ببخشید گام این آهنگ چیه ؟

eliiii دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 00:30

عاااالی عااااالی مرسی اگه میشه بازم تبلچر از اهنگای جدید بذارید

ممنون از لطفتون، ایشالا به زودی روند نت ساز بیشتر به سمت انتشار نت و تبلچر خواهد رفت و نت و تبلچر آهنگ های جدید منتشر خواهند شد

امین شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 21:19

پسوند gpxمربوط به چه نرم افزاریه ؟

گیتار پرو ، توی اینترنت جستجو کنید ،با فایل های اجرای نت دارن سایت های مختلف،نرم افزار مفیدیه

محمد سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 23:32

سلام خداقوت. لطفا تبلچر اهنگ بهت قول میدم و واسم ارسال کنین سپاسگذارم

Saman یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 02:41

خواهش میکنم نت ملودی این اهنگ رو برای من ارسال کنید
sami_989@
Tahami989@yahoo.com

لینک ها که قرار داده شده،اگه مشکلی در دانلود کردنشون دارید بفرمایید میفرستم براتون

Ali جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 11:22

ببخشید یعنی میتونین تا قبل از عید بزارینش

من خیلی تمایل دارم که حتما قبل از عید نسخه کامل خود آهنگ و نسخه کنسرت رو تمومش کنم،ولی درسا یه کم کارم رو کند کرده ،بازم سعیم رو میکنم که ایشالا تا قبل عید منتشر کنم،ممنون از توجهتون

Ali پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 16:47

سلام خیلی ممنون از اینکه تبلچر ترک بهت قول میدم رو گذاشتم
محسن یگانه تو قسمت دوم یک ملودی میزنه که حتی توی اهنگ اصلی هم اجراش نکرده
میشه تبلچر اونم بزارین. من عضو کانال تلگرام شما هستم اگه اونجا بزارین ممنون میشم
ایدی تلرام من @ali21mehr

ایشالا به زودی نسخه کنسرت تبلچر این آهنگ زیبا رو میذارم،الان اون نت پایانی رو بلدم ولی هنوز نت رو ننوشتم،به زودی....

رضا چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 14:24

خوبه

شبنم یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 20:45

سلام ببخشید ریتم اهنگ بهت قول میدم محسن یگانه چیه میشه بگید؟؟

4/4

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد