نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ سکوت بابک جهانبخش(به همراه PDF آکورد)

دلم نیومد یه آکورد از یه آهنگ زیبا از بابک جهانبخش نذارم.خیلی آهنگ زیباییه و فک کنم همون آهنگیه که قرار بود تو ماه عسل پخش بشه اما نرسید.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای سکوت بابک جهانبخش:

آکورد   آهنگ سکوت

بابک جهانبخش

♫♫♫

2 بار[Am-Em-Bm-Am-C-Bm-G-Bm]از چپ به راست:

                   D                    C                 Em             Bm  

دارم گم میشم تـــوی رویای تو خـــودم رو میخوام بــــا تو پیدا کنم

      Bm      Am                                D          C          Bm

حضورت رو یـــه آن نشـــونم بده که این آن رو عمـــری تمـــاشا کنم

                  Am         Bm            Am           Bm  

زمین گیرتـــم اوج پرواز من بـــیا آسمونـــــو به دستم بده

       Bm     Am                          D           C                  Em    

یـــه عمری به عشـــق تن نـــدادم ولی بیا با یه لبخـــند شکســـتم بده

               Am                                   Bm               Em

خـــود تو فقط از خــــودت بهتری تو هر لحظه از قبــــل زیبا تری

     Bm            C                 G        Em              D            Am   

تو تنها کسی هـــستی که با نـــگات مــــن خسته رو تــا خودت مــی بری

                  Am                   Bm                D             Em  

خود تو فقط از خـــودت بهتری تــــو هر لحظه از قـــــبل زیبا تری

       Bm          Am                    G         Em                       D      C    

تو تنـــها کسی هســـتی که بـــا نگات مــــن خسته رو تـــا خودت مـــی بری

2 بار[Em-D-C-Am-Bm-Am-D-C]چپ به راست:

♫♫♫

              Bm               Em                Bm                 Em   

تــــویی که یه دریــــا امیدی برام مــــثه حسرتی بـــی کرانم نکن

       Bm         C                  G                  Am                     D   

بـــگیر از من این زنــــدگی رو ولی دیـــگه با خودت امتــــحانم نــــکن

               Bm                   Em                 Bm                   Em   

دیـــــگه با خودت امـــــتحانم نکن بـــــزار عمری نزدیــــک باشیم بهم

   Bm            C                    G                  Am               Dm  

تــــو از حرمت ایـــن سکوتت بگی مـــــن از دردایی کـــه دارم بــــگم

                                                Bm               Em

خـــود تو فقط از خــــودت بهتری تو هر لحظه از قبــــل زیبا تری

     Bm            C                 G        Em              D            Am  

تو تنها کسی هـــستی که با نـــگات مــــن خسته رو تــا خودت مــی بری

                  Am                   Bm                D             Em  

خود تو فقط از خـــودت بهتری تــــو هر لحظه از قـــــبل زیبا تری

       Am            C                    G         Em                       D      C    

تو تنـــها کسی هســـتی که بـــا نگات مــــنو عمری مــــاه عسل مـــی بری

      Bm       D     Am              G

مــــنو عمری مــــاه عســل مـــی بری

[Am-Em-Bm-Am-D-C]از چپ به راست:

♫♫♫

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا جمعه 18 تیر 1395 ساعت 16:00

سلام با چه ریتمی هستش؟

Majesty دوشنبه 5 مرداد 1394 ساعت 01:19

سلام به داداش گلم...عرض ادب...امیدوارم با درسات خوب تا کنی:)
خوبی؟
نوکر همه ی با مراما...گفتم یادی کنم.
با آرزوی موفقیت برات...در پناه حق

چاکرم دادا، فدایی داری با مرام
من خوبم ایشالله شماهم خوب باشی
با آرزوی موفقیت...یاحق

Majesty شنبه 27 تیر 1394 ساعت 15:15

راستی عیدت هم مبارک داشی

عید شما هم با تاخیر مبارک باشه،متاسفانه درسا زیاده خیلی نمیتونم سر بزنم اگه تاخیری تو جواب دادن هست به بزرگی خودت ببخش

Majesty شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:47

سلام...عرض ادب
گفتم حالی بپرسم...خدا خیرت بده...نرم افزاره خیلی بدردم خورد

خیلی خوشحالم که تونستم مفید واقع شم

Majesty چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 20:38

بله خیلی عالی بود...حال کردم واقعا...یه اشتباهاتی تو مینور و ماژور بعضی آکوردا داره ولی کلا دقیقه...خیلی لطف کردی داداش

خواهش میکنم،ایشالله به دردت بخوره

Majesty سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:00

خیلی ممنون....حالا نرم افزار شما میناسید که معرفی کنید...میخوام این کاری که گفتید رو انجام بدم...فعلا هم دارم کیبورد کار میکنم تا انشالله بعد از کنکور پیانو بخرم...به خاطر همین میخوام گوشم به آکوردا عادت کنه...ممنون میشم نرم افزار خاصی میشناسید معرفی کنید...بازم ممنون از کمکتون

خواهش میکنم
ایشالله سریع کیبوردم یاد بگیری ،
بهترین و دقیق ترینشون riffstation هستش اگه اشتباه نکنم

Majesty دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:51

سلام داداش خوبی؟گفتم یه سر بزنم :D یه سوال:من رو بعضی از آهنگا کار کردم و بعضیاشون رو میتونم آکوردشون رو در بیارم...ولی زمان میبره واسم...خیلی هم زیاد...حالا میخواستم ببینم شما خودت آکوردارو گوشی درمیاری(یعنی میشونی و آکورد رو میتونی پیدا کنی)؟یا اینکه با نرم افزار خاصی...
راه پیشنهادی داری واسه اینکه راحت تر بشه آکورد رو درآورد؟چیکار کنم که بتونم خودم آکوردارو بدون اشتباه دربیارم؟؟
خیلی ممنون میشم راهنماییم کنی داداش گلم

Majesty دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:51

سلام داداش خوبی؟گفتم یه سر بزنم :D یه سوال:من رو بعضی از آهنگا کار کردم و بعضیاشون رو میتونم آکوردشون رو در بیارم...ولی زمان میبره واسم...خیلی هم زیاد...حالا میخواستم ببینم شما خودت آکوردارو گوشی درمیاری(یعنی میشونی و آکورد رو میتونی پیدا کنی)؟یا اینکه با نرم افزار خاصی...
راه پیشنهادی داری واسه اینکه راحت تر بشه آکورد رو درآورد؟چیکار کنم که بتونم خودم آکوردارو بدون اشتباه دربیارم؟؟
خیلی ممنون میشم راهنماییم کنی داداش گلم

یه راهش نرم افزاره ،ولی بهترین راه اینه که تئوریشو یاد بگیری مثلا گام سناسی بعد خودت شروع کنی تجربی دربیاری بعدش با آکوردی که نرم افزار بهت میده مقایسه کنی ببینی درسته یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد