نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ پیغوم نده علی زارعی(به همراه PDF آکورد)

اینم آکورد درخواستی از علی زارعی.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

آکورد   آهنگ پیغوم نده  

علی زارعی

ریتم :4/4

♫♫♫

  Bbm      C#               D#m

چــــقد آرومی تــــو از نبــودنــــم

 C#           D#m                    B

یعـــــنی یکم منو یـــــادت نمـــــیاد

C#     B      C#                      F#
مـــن که از غصه دارم دق میکنـــــــــم

         D#m                    C#

یعنی میشه که دلت مـــــنو نخواد

     D#m              C#             D#m

تو که قلبت واسه مـــــن جایی نــــداشت

  G#m-F#-C#       Bbm                F# 

چـــــرا روزگارمـــــو بهم زدیییــــــــــی

             C#                       G#m    
از تو خواهش میکنم پـیغوم نـــــده

                           Bbm

آخه دل شکستنو خوب بلدی

[B-C#-D#m]از چپ به راست یک بار بکشید:

    Bbm                                                               D#m

پیغوم نده که منو دیگه نمیخوای پیغوم نده که دیگه پیشـم نــــمیای
      D#m                             C#      G#m                Bbm
تنهام بزار دلم ازت گرفـــــته پیــــغوم نده دیگه ازم چی میــــخوای

     Bbm                                                             D#m

پیغوم نده که منو دیگه نمیخوای پیغوم نده دیگه ازم چی میــــخوای
       D#m-B-D#m-C#-G             C#      G#m               Bbm
تنهام بزار دلم ازت گرفـــــته پیــــغوم نده دیـــگه ازم چـــی میــــخوای

از چپ به راست:

[D#m-B-Bbm-G#m-D#m-G#m-C#-D#m-G#m-D#m-G#m]

  Bbm                            D#m     F#
حـــالا کـــــه دور شدی از چشمای مــــن

    Bbm       F#        D#m        C#

دیــــگه دلــــتنگ نگــــاهم نــــمیشی

               B           C#       F#
من دارم از دوری دیوونـــــه میشم

   D#m     C#     Bbm         C#

چـــرا تو دیـــگه پنـــاهم نمــــیشی

   Bbm                  D#m
تویه لـــحظه هات دیگه جـــــا ندارم

G#m-C#-Bbm-C#-Bbm                   D#m

تو ببین که چی بـــــه روزم اومـــــــــــــــــــــده

           C#                  G#m
نمیخوام که دیگه چیـــــزی بدونم

D#m-C#-B                            Bbm   

از تو خـــــواهش میکنم پیغوم نــــــــــــــده
    Bbm                                                               D#m

پیغوم نده که منو دیگه نمیخوای پیغوم نده که دیگه پیشـم نــــمیای
      D#m                             C#      G#m                Bbm
تنهام بزار دلم ازت گرفـــــته پیــــغوم نده دیگه ازم چی میــــخوای

     Bbm                                                             D#m

پیغوم نده که منو دیگه نمیخوای پیغوم نده دیگه ازم چی میــــخوای
     G           C#      G#m               Bbm
تنهام بزار دلم ازت گرفـــــته پیــــغوم نــــده

از چپ به راست:

[D#m-B-Bbm-G#m-D#m-G#m-C#-D#m-G#m-D#m-G#m]

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 14:37

سلام،تو رو خدا واسم آکورد صالح رضایی آهنگ بیخیالو بزارین
سایتتونم خیلی دوست دارم

باعرض پوزش رسیدگی به درخواست آکورد ها مقدور نمیباشد

Majesty سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 09:32

ممنون...لطف کردی عزیزم...

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد