نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ چند بار عاشق شدی بهنام صفوی(به همراه PDF آکورد)

یه درخواست از دوست همیشگی نت ساز یعنی majesty عزیز داشتیم که واسه یه آهنگ فوق العاده زیبا از بهنام صفوی بود.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد این آهنگ زیبا تقدیم به همه ی هنردوستان:

آکورد   آهنگ چندبار عاشق شدی؟

بهنام صفوی

2 بار[Em-Dm-C-Em-Dm-C-Dm-G-F]از چپ به راست:

♫♫♫

           Em          F                          Em        F             Em

دیگه خیلی وقتـــه که دورم ازت بــــگو بعد من چـــندبار عـــاشق شدی
                    Em                  F                   G                 Am
بـــگو چندتا قلبــــو شکستی و باز هـــــمون آدمه ســــرد سابق شدی
        Em          F                               Em          F      Em
غرور کیا زیــر پات لــــه شده بــــگو چندنفر تـــشنه ی خـــــونتن
                     Em           Dm                     F                  G          Am            
بگو چند نفر بـــــاورت کردنو شــــکستی اونـــارو درســــت مـــثل من
                        Em                     F            G                   Am       

چقدر زخمی کردی دل سادمـــو چـــقدر گریه کردم تــــا آروم شدم
                        Em                   F                   C                     Am    
چــــقدر مرگو دیدم جـــــلوی چشام  تـــا اینکه کنار اومـــدم بــــا خودم
                        Em                     F            G                   Am       

چقدر زخمی کردی دل سادمـــو چـــقدر گریه کردم تــــا آروم شدم
                        Em                   F                   C                     Am    
چــــقدر مرگو دیدم جـــــلوی چشام  تـــا اینکه کنار اومـــدم بــــا خودم

 [Em-Dm-C-Em-Dm-C-Dm-G-F-Em]از چپ به راست:

♫♫♫

 

                        G         Dm           F                    G         Am

محاله بازم بـــچه شم مثل قبل تمـــوم شــد دیــگه قلــــبم آشوب نیست

      Dm                   F          Dm                            F              G 
دیــگه خوب مــــیدونم هـــیچ آدمی قـــد ادعــــای خودش خوب نـــیست
    C       Dm-Em-F                     G          Dm                   C        Dm 
دیگه خوب مـــیدونم هیچ آدمـــی قد ادعـــای خودش خوب نیســـــــــــــت........
                        Em                     F            G                   Am       

چقدر زخمی کردی دل سادمـــو چـــقدر گریه کردم تــــا آروم شدم
                        Em                   F                   C                     Am    
چــــقدر مرگو دیدم جـــــلوی چشام  تـــا اینکه کنار اومـــدم بــــا خودم
                        Em                     F            G                   Am       

چقدر زخمی کردی دل سادمـــو چـــقدر گریه کردم تــــا آروم شدم
                        Em                   F                   C                     Am    
چــــقدر مرگو دیدم جـــــلوی چشام  تـــا اینکه کنار اومـــدم بــــا خودم

[Em-Dm-C]از چپ به راست:

نظرات 1 + ارسال نظر
Majesty پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 01:17

قبل از اینکه آکورد این آهنگ رو درخواست بدم نمیدونستم بهنام جان مریضه :( وقتی فهمیدم داشت اشکم در میومد...الانم که اومدم اینجا دیدم آکوردم رو لطف کردین گذاشتین اصلا یه لحظه یه جوری شدم...خیلی دوست دارم بهنام رو...به امید سلامتیش...
:)...ای خدا
خیلی ممنون داداش...با گریه آهنگش رو میخونم و میزنم:((

آره متاسفانه تومور مغزی داره منم سر آهنک جدیدش ( خدا) متوجه شدم أنشالله خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد