نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ بهونه مهدی یراحی(به همراه PDF آکورد)

آکورد دوم آلبوم مثل مجسمه مهدی یراحی.برای دیدن آکورد این آهنگ زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 به نظرم یکی از قشنگترین آهنگ های این آلبومه.

آکورد   آهنگ بهونه

مهدی یراحی

ریتم : 8/6 شاد

[D#m]ابتدای آهنگ:

      F#           B                              Ab                  D#m

بدون اینکه بدونم حتـــــی اسم تو رو تو رویا با تو جـــــلو میـــــرم

                                                      Ab           B

دستاتو میگیــــرم بهونه به دست دل من میدی با خنده هات

      Bb                    Ab                  F#                    B                 Ab

فهمیدی تو خنده هــــات گم میشم، چــــی بهتر از ایــــنکه تو باشی پیــــــشم

    C#                D#m           C#           D#m

اون چشای دریایـــی منو درگــــیر کرده تا جایــــــی

              Bb                        Ab            C#    

که این همه غـــــرق شدم اما خودم بــــی خبرم

     C#                               B

دیگه دوســــــت ندارم از تو خیالـــــت بپرم

    C#                D#m           C#           D#m

اون چشای دریایـــی منو درگــــیر کرده تا جایــــــی

              Bb                        Ab            C#    

که این همه غـــــرق شدم اما خودم بــــی خبرم

     C#                               B

دیگه دوســــــت ندارم از تو خیالـــــت بپرم

5 بار[D#m-F#-C#]از چپ به راست:

          B                                         C#

دل به دریا میزنم وقت همه دل میکنم بـــــا تو

          B                   C#  

از دلم پس نکشی پــــا تو

C#          B                               C#               Ab

روی من نبنـدی چـــــشماتو نبــندی چشمـــــــاتـــــوووو

    C#                  B              C#             Ab

اون چشای دریایـــی منو درگــــیر کرده تا جایــــــی

              Bb                         B             C#    

که این همه غـــــرق شدم اما خودم بــــی خبرم

     C#                               B

دیگه دوســــــت ندارم از تو خیالـــــت بپرم

    C#                D#m           C#           D#m

اون چشای دریایـــی منو درگــــیر کرده تا جایــــــی

              Bb                        Ab            C#    

که این همه غـــــرق شدم اما خودم بــــی خبرم

     C#                               B

دیگه دوســــــت ندارم از تو خیالـــــت بپرم

4 یا 5 بار[D#m-F#-C#]از چپ به راست:

    C#                D#m           C#           D#m

اون چشای دریایـــی منو درگــــیر کرده تا جایــــــی

              Bb                        Ab            C#    

که این همه غـــــرق شدم اما خودم بــــی خبرم

     C#                               B

دیگه دوســــــت ندارم از تو خیالـــــت بپرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد