نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ تاثیر نگات احسان تهرانچی(به همراه PDF آکورد)

اینم یه آکورد درخواستی که قولشو داده بودم.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ شاد تاثیر نگاته به درخواست آقای بهروز:

آکورد   آهنگ تاثیر نگات

احسان تهرانچی

[Cm-Ab-Bb-Cm-Ab-Fm-Bb-Cm-Ab-Bb-Gm-Ab-Bb]از چپ به راست:

        Gm              Fm                    Cm
میدونم شبیه تو کسی اینـــــجوری نمــــیخنده

           Eb           Gm                   Cm          Ab      
میدونم که مثــــل تو کســــی مـــوهاشو نــــمیبنده

              Bb                Eb                      Bb       
همه کــــارات مخصــــوصه همیـــنه که دوســــت دارم
                  Ab                 Gm
نگات دنــــیامو میبوسه وقـــتی چشماتو کم دارم
                    Ab          Cm
تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                                        Bb
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته

                                  Ab
حرفای قشنگت بوی زندگی میده

                                     Bb
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
                    Eb          Cm
تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                                        Bb
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته

                     Bb              Ab
حرفای قشنگت بــــوی زندگی میده

                     Gm                 Bb
کی به زیبایی تو تــــوی زندگیش دیده

[Cm-Ab-Bb-Eb-Bb-Cm]از چپ به راست:

                               Cm              Gm
گمونم وقتی راه مـــــیری تو دنیامو تکون میدی
Ab              Bb             Eb               Bb
سر هــــر راهی که بــــاشم مسیـــرم رو نشون مـــیدی
  Ab                     Gm                Bb        Cm
تــو آرومی تو خــــونسردی بگو بــــا احساسم چیکار کــــردی
    Ab            Bb              Ab                 Bb
مهربونــــیتو به چشم دیـــــدم آرزوهــــامو با تو بـــــخشیدم
                    Ab          Cm
تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                                        Bb
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته

                   Bb               Ab
حرفای قشنگت بـــوی زندگی میده

                                     Bb
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
                    Ab          Cm
تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                                        Bb
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته

                     Bb              Ab
حرفای قشنگت بــــوی زندگی میده

                                            Bb
کی به زیبایی تو تــــوی زندگیش دیده

                     Bb          Ab

تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                     Gm                 Bb  
تصمیمت رو بگیر کــه تو قلب من جاته

                     Eb              Ab
حرفای قشنگت بــــوی زندگی میده

                                            Bb
کی به زیبایی تو تــــوی زندگیش دیده

[Cm-Ab-Bb-Gm-Ab-Bb-Gm]از چپ به راست:

                     Bb          Ab

تاثیره نگاته کـــــه دلم پا به پاته

                                            Bb  
تصمیمت رو بگیر کــه تو قلب من جاته

                     Bb              Ab
حرفای قشنگت بــــوی زندگی میده

                                            Bb

کی به زیبایی تو تــــوی زندگیش دیده

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:47 http://niloofar320.mihanblog.com/

انصافا سایت خیلی خیلی خوبی دارین
9178

ممنون از توجهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد