نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ تو رو دوست دارم سامان جلیلی و حامد برادران(به همراه PDF آکورد)

برای اولین بار

بالاخره اولین آکورد سامان جلیلی رو گذاشتم.طلسمش شکسته شد.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.  آکورد به همراه لینک دانلود پی دی افش:

آکوردآهنگ تو رو دوست دارم

سامان جلیلی-حامد برادران

ریتم :4/4

                   Bb              C                 Bb                     Dm     Am

رفــــت تموم یادگاری هاشو برد مــنو به خاطراتـــمون سپرد قـــلب من ضربه خـــورد

    Dm                      Am      Dm

نپــــرس کــه بعد تو چی اومده ســـــرم

       F                   Am         Bb                      Am 

به هر بهونه کادو میخـــــرم رفتــــنت! نه نمیشه بـــــــاور

               Am                                   Bb                Am

تو رو دوس دارم بــــا این که شکستی غرورمو بازم دوســـــت دارم

                                                 C

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

             Am                                               Bb

حس میکنم عطرتو رو لباسم... دوســــت دارم  دوست دارم

      Am                                        Bb          Dm  

 تو رودوســــت دارم بــــــا این که شکستی غرورمو بازم دوســـــت دارم

            Dm                                     F

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوســــت دارم

            Am                              Bb

حس میکنم عطرتو رو لباسم دوســـــت دارم

[Dm-Bb-Am-F-Am-Gm-Bb-Gm-Am]از چپ به راست:

♪♪♪♪♪♪♪♪

   Am         Bb                              Am                       F

منو از اشکام بشناسم کـــــه بفهمی روت حساسم، طــــاقتم کــــمه

    Gm     Am      Bb      Am                                                   F

مگه بی عشقت میتونم ،تو رو باید برگردونم، طاقتـــم کـــمه، دیـــگه بـــسمه

                                      Bb          Dm

تو رفتــــیو به خاطرت به هر چی پشـــــت پا زدم

                          F                 Am                 C 

میخواستـــــم از دلـــم بــــری ولـــــی دوباره جا زدم

  Am                     F         Gm              Bb

چشامـــــو بســـتمو فقط تــــــو رو صدا زدممممم

                                 Gm              Bb          Dm

تو رفتــــیو بــــه خاطرت بـــــه هر چی پشـــــت پا زدم

                          F                                      C 

میخواستـــــم از دلـــم بــــری ولـــــی دوباره جا زدم

         Am                                              Bb

چشامـــــو بســـتمو فقط تــــــو رو صــــــدا زدم

                 Am                                        Bb                    Am  

 تو رودوســــت دارم بــــــا این که شکستی غرورمو بازم دوســـــت دارم

            Gm                                     F

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوســــت دارم

            Am                              Bb

حس میکنم عطرتو رو لباسم دوســـــت دارم

[Bb-Dm-Am-C-F-Bb-Gm-Dm-Am]از چپ به راست:

                 Am                                        Bb                    Am  

 تو رودوســــت دارم بــــــا این که شکستی غرورمو بازم دوســـــت دارم

            Bb                                     F

هر جا که برم به تو پرته حواسم دوســــت دارم

           C          Am                              Bb         

حس میکنم عطرتو رو لباسم دوســـــت دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد