نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ دلسرد محسن یگانه(به همراه PDF آکورد)

اینم دهمین آکورد این آلبوم.دیگه آکورداش داره تموم میشه.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

آکورد آهنگ دلسرد محسن یگانه به همراه لینک دانلود پی دی اف:

آکورد   آهنگ دلسرد

محسن یگانه

ریتم :4/4 سریع

[C#m-F#m-B]از چپ به راست:

♫♫♫

               B                   C#m

دلســــرد شدم از تو از ایـــــن رابطه دلگیرم

C#m            B                 F#m

نمیــــدونم کجامو فـــــقط میـــــرم

              F#m                  B         C#m 

نیــــــا بــــدرقه ی دلی کــــــه سوزوندیش

      C#m             B           A               F#m  

خودت باعث شدی تــــــــو از خـــــودت روندیش

          G#m               B       

از خودت روندیـــــــش

                         G#m                             A       

چون تو کاری کردی با دلم کــــه باید از تو بگذره

                      B                      F#m

به این نتیجه میرسم که تــــنهایی از تو بهتره

                G#m                           A

با اینکه هرشب تا سحر از غـــصه خوابم نمیبره

                     B                 F#m

شبای غمگین لااقل تــــحملش آسونتره

                  G#m                A      

من تو آرامشم دنــــبال من نگرد

            G#m               F#m

میخوام تنها بشم دنــــبال من نگرد

                   G#m                 A      

من تو آرامشم دنـــــبال من نگرد

   A               G#m                  F#m

میخوام تنها بشم دنبـــــــال من نگـــــــرد

[C#m-G#m-F#m-C#m-A-G#m-A]از چپ به راست:

                      B                  C#m

فکرت از سرم افتاد تـــــه صبر منو دیدی

                    A                 C#m                         F#m                        

ولی حیف با غروری که تو چـــــشماته نفهمیــــدی

             A            F#m         B          C#m      

نمیفهمی چرا الـــــان واســـــم دلکندن آسونه

   A                 F#m       A                 F#m

آخه کوهی که میریـــــــزه ازش چیزی نــــــمیمونه

    C#m        B

چیزی نـــــمیمونه

     G#m          B

تو باعث شــــــدی

                         G#m                           A       

چون تو کاری کردی با دلم کــــه باید از تو بگذره

                      B                      F#m       

به این نتیجه میرسم که تــــنهایی

                G#m                           A

با اینکه هرشب تا سحر از غـــصه خوابم نمیبره 

                     B                F#m          

شبای غمگین لااقل تــــنهایی

                         G#m                           A       

چون تو کاری کردی با دلم کــــه باید از تو بگذره

                      G#m                    F#m              

به این نتیجه میرسم که تــــنهایی

                G#m                           A

با اینکه هرشب تا سحر از غـــصه خوابم نمیبره

                     B                 F#m

شبای غمگین لااقل تــــحملش آسونتره

                                            A      

من تو آرامشم دنـــــبال من نگرد

[ C#m-A-G#m-F#m]از چپ به راست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد