نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ ایده آل حمید عسکری (به همراه PDF آکورد)

اینم سومین آکورد این آلبوم.به خدا درسا نمیذاره آکورد بذارم وگرنه بدم نمیاد که.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 اینم از این آکورد تقدیم شما:

آکورد آهنگ  ایده آل

حمید عسگری

ریتم : 4/4

♫♫♫

[Dm-Am-Bb-G]از چپ به راست:

                 Am                             Dm

دنیا رو ام زیر و رو کنم محالـــه بجز تو آرزو کنم

                          G                          Bb

بهترین حس دنیا اینه که تـــو قلب تو زندگی کنم

                   Am              F              Dm

تو عشق ایــــده آل منـــــی دارم گرفتار تو  میشم

                                            Am                C                              G                                 

اگه دنیا تو رو تــــنها بزاره خــودم طرفـــــدارتو میشم

               Bb                   Dm

خوشبختی اینکـــــه با تو زندگی کنم

              C            Am                     C

هر چی برگردم عقب بــــاز انتخابـــــت میکنم

            G             Am                G

به تو این آدما عـــــشقمو ثابــــت میکنم

               Bb                   Dm

خوشبختی اینکـــــه با تو زندگی کنم

              C            Am                     C

هر چی برگردم عقب بــــاز انتخابـــــت میکنم

                   Dm             Am                 G        

همیشه عاشقتم حـــــرفمو ثابـــــت میکنم

 3بار[Dm-Bb-C-Dm]از چپ به راست:

           G                      Am                                    G

هر چی که می خواستم و نمیشد بــــاتو داره پیش مـــیاد برای من

         Am                   G                              Bb

خیلیا دوست دارن همین الان  پــــیش تو باشن بــــجای من

            C          Am                         Dm

تو عشق ایده آل منـــــی دارم گرفتار تــــو  میشم

           Am                   C                          G

اگه دنیا تو رو تنها بزاره خـــــودم طرفدارتـــــو میشم

               Bb                   Dm

خوشبختی اینکـــــه با تو زندگی کنم

              C            Am                     C

هر چی برگردم عقب بــــاز انتخابـــــت میکنم

            F             Am                G

به تو این آدما عـــــشقمو ثابــــت میکنم

               Bb                   Dm

خوشبختی اینکـــــه با تو زندگی کنم

              C            Am                     C

هر چی برگردم عقب بــــاز انتخابـــــت میکنم

                     Dm             Am           C              G        

همــــــیشه عـــــاشقتم حـــــرفمو ثابـــــت میکنم

[Dm-Bb-C-Dm-Bb-C-Dm-C]از چپ به راست:

نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 17:16

اینو ک چند جا آکورد اشتباه داره

حالا خط به خط (ترک8)

کجاش اشتباس بگو درست کنمش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد