نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ ماه من حمید عسکری (به همراه PDF آکورد)

اولین آکورد آلبوم از عشق حمید عسگری برای اولین بار،یک روز پس از انتشار آلبوم

سعی کردم اولین آکوردی که در میارم واسه یه آهنگ شاد باشه آکورد راحتیه.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ ماه من حمید عسگری:

آکورد آهنگ  ماه من

حمید عسگری

ریتم : 4/4

  ♫♫♫

[Am-Dm-F-G]از چپ به راست:

                       F                   Am

دست خودم نیست اگه دل تو دلم نیست

            Am             G

وقتی قراره تــــو رو ببینم

                                              Am

دلهره دارم می ترسم بـــازم یه کاری بده دستم

      Am                             G

عشق بی اندازم این دل وابستــــــم

                                                          Am

یه کاری کردی که جا موندم انقده ماهی که من موندم

                       Dm

چقد با خودم تو دلم میگفتم

                    G                             F

کـــــــاش تو رو زود تر از این حرفا میدیدم

                                                          Am

یه کاری کردی که جا موندم انقده ماهی که من موندم

                       Dm

چقد با خودم تو دلم میگفتم

                    G                             F

کـــــــاش تو رو زود تر از این حرفا میدیدم

[Am-F-G-Am-F-G-Am]از چپ به راست:

           F                 Am

عشق تو کاش دیــــوونم کنه

           Am                        G

خدا جای تو از عمــــرم کـــم کنه

           F                Am

ماه من تو آسمونـــــم تویی

            Am                                 G      

خدا کاش ماهــــو از آســـمون کــم کنه

                                                          Am

یه کاری کردی که جا موندم انقده ماهی که من موندم

                       Dm

چقد با خودم تو دلم میگفتم

                    G                             F

کـــــــاش تو رو زود تر از این حرفا میدیدم

                                                          Am

یه کاری کردی که جا موندم انقده ماهی که من موندم

                       Dm

چقد با خودم تو دلم میگفتم

                    G                             F

کـــــــاش تو رو زود تر از این حرفا میدیدم

[Am-F-G-Am-F-G-Am]از چپ به راست:

یه کاری کردی که.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد