نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ چقدر دیر محسن یگانه (به همراه PDF آکورد)

آکورد هشتم این آلبوم رو تقدیم میکنم به همه ی هنرمندان و طرفداران محسن یگانه عزیز.میخواستم دیروز بذارم آکوردشو درگیر آکورد آهنگ پرنده بودم .انقدر سخت بود که منصرف شدم.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای چقدر دیر:

آکورد آهنگ  چقدر  دیر

محسن یگانه

ریتم : 4/4

  ♫♫♫

[D#m-Bbm-B-F#-C#-B-F#-G#m-D#m]از چپ به راست:

   Bbm             B              Bbm          D#m

از اولش حق با تــــو بود انگار که دیــــر فهمیدمـــت

Bbm       G#m          Bbm          B       Bbm
تقــــصیر مـــن بوده اگـــه سر دوراهــــی دیدمــــت

      Bbm       B                   Bbm       B       Bbm 
تقـــصیر مــن بــــوده اگــــه حــــرفی ازت نمـــــیزدم

     F#    G#m             Bbm                  B       Bbm
خواســــتم کـــه حرفــــامو بگـــــم امــــا یکم دیر اومـــدم

      C#                    G#m          C#          D#m        F#

زنده بـــودم به هــــوای تو کـــه یک روزی تــــو آغوشت بمــــیرم

 D#m        C#           G#m                     Bbm          C#
جای خـــالیمو تو آغــــوشت چـــقدر دیر اومــــدم که پس بــــگیرم

        Bbm                          D#m
اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر

    C#                F#                            B
اومدم که مال من شی اومدم امــــا چقدر دیــــر

                 B                        C#
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری

  D#m                      G#m                 F#
حتی الانم نمیشه عــــشقو از من پس بـــــگیری

[D#m-Bbm-B-F#-Bbm-C#-B-F#-G#m-D#m]از چپ به راست:

 ♫♫♫

       Bbm           B          Bbm          D#m

من بی خبر رفتــــم و تو چــــیزی نمیدونــــی ازم

   Bbm        G#m       Bbm          B     Bbm
تقصیر تـــــو نیست کــــه الان رو برمیگــــردونی ازم

Bbm            B         Bbm            B 
انقـــدر سوال تـــو سرمه امــا نمــــیپرســم ازت

    Bbm         B                  Bbm     B      Bbm
انگـــار الــــان دیــــوونه ها حالـــم رو میدونـــن فــقط
 

      C#                    G#m          C#          D#m        F#

زنده بـــودم به هــــوای تو کـــه یک روزی تــــو آغوشت بمــــیرم

 D#m        C#           G#m                                    C#
جای خـــالیمو تو آغــــوشت چـــقدر دیر اومــــدم که پس بــــگیرم

        Bbm                          D#m
اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر

    Bbm                F#                          B
اومدم که مال من شی اومدم امــــا چقدر دیــــر

                 B                        C#
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری

  D#m                      G#m                 F#
حتی الانم نمیشه عــــشقو از من پس بـــــگیری

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر محمد شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 15:23 Http://www.IrGFX.RZB.Ir

سلام لطفا اکورد پرنده رو بژارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد