نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ بارون مرتضی پاشایی (به همراه PDF آکورد)

ببخشید بابت تاخیر تو گذاشتن این آکورد.برای دیدن این آهنگ که خیلی زیباست به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ بارون مرتضی پاشایی:

آکورد آهنگ بارون

مرتضی پاشایی

 ♫♫♫

              C         D          Em

من به تــــو حق میدم از من دلخوری

           Am                        G  
من به تــــو حق میدم اینجوری بری

                     B       Am
امشــــــبو پیشم بمون طاقت بیار

               Em             B         Am
زیــــــر این بـــارون که ســــرما میخوری

     C        D          Em
از تـــــمامه آدمـــای روزگار

           Am            G 
من پناه آورده بودم سمت تو

             B               Am
من تورو از دست دادم عشق من

                   B        Am
جا نــــداره واسه ی من قلب تو

   Em             C                D

دله تو زدمـــــو دل بُریـــــدی از من

       Em                 D                 C
اشکامـــــو دیدی دســــت کشـــیدی از من

        Am          D           Em
این آخریــــن حرفه منو قـــــانع کن

                 B            Am          G
غیر از علاقــــه تو چی دیـــــدی از من

                               C         Em
نمیشه بری مــــن حرف دارم آروم باش

              Em            D             C
مسئولی پیــــش اونکه بـــــودی دنیاش

            Am          D          Em
اونکه نمیــــخواد زیر بارون بــــــاشی

           B             Am              G
بارون گرفتـــــه تو هــــوای چـــشماش

             C            D       Em

حق داری تــــرکم کنی امـــا بمون

       Am                G   
تو نباید توی این ساعت بری

        B                   Am
من زیادی عاشقت بودم همین

             Em         B        Am
شد دلــــــیل اینکه تــــو راحت بری

           C          D           Em
دل ســـپردم تا بـــمونی پـــیش من

          Am                    G  
واسه هرچی غیر من دل دل زدی

                                 B
مشکلت من بودم انگار عشق من
 

         B                         C

یک تنه تو قلب این مشــــکل زدی

   Em             C                D

دله تو زدمـــــو دل بُریـــــدی از من

       Em                 D                 C
اشکامـــــو دیدی دســــت کشـــیدی از من

        Am          D           Em
این آخریــــن حرفه منو قـــــانع کن

                 B            Am          G
غیر از علاقــــه تو چی دیـــــدی از من

                               C         Em
نمیشه بری مــــن حرف دارم آروم باش

              Em            D             C
مسئولی پیــــش اونکه بـــــودی دنیاش

            Am          D          Em
اونکه نمیــــخواد زیر بارون بــــــاشی

           B             C               G
بارون گرفتـــــه تو هــــوای چـــشماش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد