نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ پشت خط کامران مولایی (به همراه PDF آکورد)

آکورد درخواستی تقدیم به majesty عزیز.برای دیدن اکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

دوستان یه اشتباه ضایع رخ داده بود و آکورد F#  بعد از آکوردهای F گذاشته بودم که خارج از گام بودن .به جای اونا همون آکورد F  رو بزنید که مشکل پیش نیاد
 آکورد آهنگ پشت خط

کامران مولایی

♫♫♫

                          Am

تختخواب و منو درد بی خوابی

                        Am

خونه بی تو و اشک و بی تابی

C    Bb    C     Gm

من لباسم هنوز عطر تو داره

C     Gm    Bb     C

غصه یک لحظه تنهام نمیزاره

                                   Am

امشب عکساتو با گریه بوسیدم

F#       F

پست خطتت که خاموشه پوسیدم

F     Bb     C     Gm

کم میارم تو رو توی آغوشم

 

Am    Gm     Bb    C

خاطراتت نمیشه فراموشم

        [C      Gm      Bb     C]از چپ به راست

                                Am

خیسه چشمام دلم خون پر از دردم

                              Bb

امشبم جاتو با گریه پر کردم

             F              C

باز خیال تو رو تو سرم دارم

Am    Bb     C    Dm

شونه هاتو واسه گریه کم دارم

        C                 Am

دست تو توی دست یکی دیگه

                                 Dm

کی داره واست از زندگی میگه

             F              C

عکست اینجا همه یادگاریته 

 

F     Bb     C     Gm

تو حواست به خال کناریته

 2 بار[Am-Bb-C-F-F#-Gm-C-Bb]از چپ به راست:

                 Bb              Am

تو خوشی با اون میدی واسش جون

     Gm     Am            C

زیر یه سقفید خوش به حالتون

         C             Bb

من تک و تنها تو خیابونا

Am    C           F

میزنم هق هق زیر بارونا

                 Dm              Am

تو خوشی با اون میدی واسش جون

     Gm     Am            C

زیر یه سقفید خوش به حالتون

         C             Bb

من تک و تنها تو خیابونا

Am    C            F

میزنم هق هق زیر بارونا

                                     Am

خیسه چشمام دلم خون پر از دردم

           C               Bb   

امشبم جاتو با گریه پر کردم

          F    Bb    C

باز خیال تو رو تو سرم دارم

Am      Bb       C        

شونه هاتو واسه گریه کم دارم

      C    Gm         Am

دست تو توی دست یکی دیگه

                        Dm

کی داره واست از زندگی میگه

                 F        C

عکست اینجا همه یادگاریته

Am     Bb    C   Gm

تو هواست به خال کناریته
نظرات 4 + ارسال نظر
عباس جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 19:00

عاقا خاهشا اهنگ خیلی دلم گرفته اروم نداره دنیام
اکورد این رو بزارین

omid جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 12:40

با سلام و عرض خسته نباشی،ببخشید ما هم یه ترانه درخواستی داشتم و اگه لطف بکردین و اکوردشو واسم میفرستادی ممنون میشدم،ترانه حریم از مجتبی کبیری،
این ایمیلم
omidtavana2013@gmail.com
این لینک دانلود ترانه
http://dl.pop-music.ir/music/1394/Farvardin/Mojtaba%20Kabiri%20-%20Harim.mp3

بخش درخواست آکورد مسدود میباشد

Majesty پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 09:13

سلام .داداش خیلی این آهنگ واسم مهمه واسه همین گیر دادم به این آکورد #F چون هرکاریش میکنم انگار اشتباهه . میتونی یه فایل صوتی بزاری که خودت اون خطی که مثلامیگه :
میزنم هق هق زیر بارونا
رو بزنی.خیلی واسم همه.ممنونت میشم این حرکتو اگه وقت داشتی انجام بدی

به جای آکورد F# یا خود F رو ادامه بده یا Bb بزن

Majesty چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 05:12

سلام.مرسی آکوردت.ببخشید دیگه باز مزاحم درس خوندنت شدم :D
ولی این آکورد F# انگار اشتباهه.یه آکورد دیگه جایگزین میکنی؟مرسی

خواهش میکنم .هر جوری حساب میکنم این آکورد درسته ها چون 7 8 جا هستش اصلا معلومه.شاید بایستی رو سیمای باس یا تریبل فقط آکورد رو بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد