نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ بلاتکلیف مجید خراطها (به همراه PDF آکورد)

اینم یه آکورد درخواستی دیگه که از آهنگ های مجید خراطهاست.برای دیدن آکورد به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ بلا تکلیف

مجید خراطها

ریتم :4/4


2 بار[D#m-Bbm-C#-B]از چپ به راست:

               C#      Bbm          D#m
بلا تکلیفم و دلســـــرد فقط فکری به حالم کن

              B                 C#m
اگه یک لحظه بد بودم ازم بگذر حلالم کن

                                         B

تو هر اوضاع و احوالی فقط خوبی بهت کردم

     D#m     Bbm              G#m
تو ی سختی و دلتنگی کجا دیدی ولت کردم

                          C#           D#m
دلت خواسته ازم رد شو نمیخوام حبس من باشی

                      B                C#
واسه دونستن قدرم باید یه قدری تنها شی

                                      B
تو این تنهاییا فعلا بهونه ات رو نمیگیرم

       F#      Bbm               G#m
تا تکلیفم نشه روشن دیگه واست نمییمرم
                  D#m      Bbm     D#m
دیگه بعد تــــو میدونم که قـــلبم سرد و متروکه

        C#--   G#m    D#m-C#         Bbm
حالــــا حتـــی دل ســــاده ام بـــه رفتار تو مشــــکوکه

        E              B              G#m
به چشمای خودم شاید به تو که شک نمیکردم

      D#m   Bbm            D#m          F#
سر لجــــبازی ام باشه دیـــگه دورت نمیگــــردم
         F#    D#m    Bbm           D#m
واسه تو مـــثل من شـــــاید توی دنیا فراوونــــه

          C#    B    C#   G#m            C#
ولی هیشکـــی شبیه من مــگه قدرت رو میــــدونه

       Bbm            E                 G#m
دیگه حرفی نزن با من نـــذار بدتر بـــشه حالم

                     Bbm  D#m        Bbm
دارم میمیــــرم و از این کــه تنها نیستی خوشحالم
[D#m-C#-B-D#m-C#-B]
از چپ به راست:

                   C#        Bbm          D#m
کی گفته چـــون ولم کـــردی من از دست تو دلگیرم

                 B                 C#
نباشی من نمیتونم منم بعد تو میمیرم
                                         B
دل سرد تو هم اخر منو راضی به مرگم کرد

                   Bbm               G#m
ولی هرجا برم میگم فلانی رفت و ترکم کرد

         C#     D#m     C#             Bbm
هنوزم گوشه قلبم تــــو تنـــها فرد محــــبوبی

                       B                     C#
میتونم حس کنم از دور که هر جایی گلم خوبی

                                           B
تو دوسم داری میدونم یه روز دست تو رو میشه

     Bbm     D#m       Bbm                   G#m
میدونم رابطه ات با من یـــــه روزی زیـــر و رو مــــیشه
      Bbm        D#m           Bbm      D#m
تو که رفتی خداهمرات ولی تنـــها شدی بــــرگرد

        C#        B     G#m              D#m 
سراغ اون که شبهاشو فقـــط با یــــاد تو ســـر کرد

                    E               G#m
اونی که ظاهرا انگار زیادی از سرش بودی

      F#   Bbm    D#m      C#    F#-Bbm
ولـــی تنــــها نجابتــــت دعای هر شبــــش بودی
       D#m    C#    Bbm             D#m
واسه تو مـــثل من شـــــاید توی دنیا فراوونــــه

              C#       B    G#m             C#
ولی هیشکـــی شبیه من مــگه قدرت رو میــــدونه

       G#m            E                  G#m
دیگه حرفی نزن با من نـــذار بدتر بـــشه حالم

         C#-G#m    Bbm          B           Bbm      
دارم میمیــــرم و از این کــه تنها نیستی خوشحالم
نظرات 3 + ارسال نظر
Majesty سه‌شنبه 25 فروردین 1394 ساعت 01:07

اتفاقا منم سوم تجربی هستم :D اینشالا همه نتیجه ی تلاششون رو بگیرن.

اِ چه جالب.ایشالله شما هم موفق باشی!!!

Majesty دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:22

اینشالا امتحان هارو هم با موفقیت بگذرونی.فقط یه سوال شخصی ! مقطع تحصیلیتون چی هست؟ بازم مرسی از کار خوبت .

ممنون.ایشالله!!!من سوم دبیرستانم ،چون امتحان نهایی دارم نمی تونم خیلی به درخواستا رسیدگی کنم

Majesty دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 22:04

سلام.مرسی آکوردای زیبات.کاش این آکورد c#m رو یه بار دیگه چک کنی . و همینطور آکورد E.

خواهش میکنم.چشم فردا چک میکنم و در اسرع وقت میگم نتیجشو.راستی آکورد کامران مولایی رو که در خواست داده بودی دیدم و فردا ایشالله میذارم بازم ببخشید بابت دیر شدنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد