نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ شاید مجید خراطها (به همراه PDF آکورد)

اینم یه آکورد درخواستی دیگه که قول داده بودم امشب میذارم.آهنگ فوق العاده زیبایی بود که خودمم می خواستم بذارمش اما زود تر درخواست شد .برای دیدن آکورد و دانلود چی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای شاید مجید خراطها:

آکورد آهنگ شاید

مجید خراطها

ریتم :4/4

2 بار[F#m-E-D] از چپ به راست :

♫♫♫

C#m     A               F#m

چشماتو وا کن، من رو به روتــــم

C#m      Bm     D
هنوزم کل دنیا رو نمی‌دم با تار موتم

                F#m  E                                  F#m                    
حالا که چشمتو بستی به اشکای مـــن عادت کن

                         E                          C#m
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن

     A        D                                      Bm
یا چشم وا کن دلو خوش شه خودت اینجا قضاوت کن

     C#m                    F#m

شاید چشماتو وا کردی و دیــــــدی

        Bm                         E
دروغ بود هرچی که از من شنـــــیدی

       E                        D  
کجایی که با این چشمای خـــیسم

         C#m              D       Bm
ببیـــنی پـــشت عکسات مــــی‌نویسم

        C#m                F#m
شاید از بودن من خســـــته بودی

              Bm                          E
که تو این عکس چشاتو بــــــسته بودی

        E                          D
تو این عکسم چه بد افتاده بـــــودم

C#m   F#m      C#m            D       Bm    

از اونـــــروز از چشـــــات افتـــــاده بــــــــــودم

2 بار[F#m-E-D-C#m]از چپ به راست:

     C#m                 F#m

چشماتو واکن حالا که هـــــستم

        C#m               D
نیستی تو بارون، عکست تو دستم

                                   F#m
پاتوق همیشگیمون تا دلم می‌گیره می‌رم

                     E                     C#m
قاب عکست توی دستم عکس تنهایی می‌گیرم

       C#m       D                                 Bm  

قاب عکست توی دستم عکس تنـــــهایی می‌گـــیرم 

     C#m                    F#m

شاید چشماتو وا کردی و دیــــــدی

        Bm                         E
دروغ بود هرچی که از من شنـــــیدی

       E                        D  
کجایی که با این چشمای خـــیسم

         C#m              D       Bm
ببیـــنی پـــشت عکسات مــــی‌نویسم

      C#m                F#m
همون جای قدیمم با چه حالی

     Bm                       E
من و بارون و عکست جات خالی

       E                        D
میام پیشت گلم حتما به زودی

C#m         D      Bm
هوا بارونــــیه‌ای کاش بـــــــودی

C#m         Bm      D
شاید از بودن من خسته بودی

C#m         Bm      D
که تو این عکس چشاتو بسته بودی

C#m         Bm      D
شاید از بودن من خسته بودی

C#m         Bm      D
که تو این عکس چشاتو بسته بودی

نظرات 4 + ارسال نظر
dayan سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 14:01

سلام رفیق خسته نباشی
میشه آکورد 24 ماه خراطها رو بذاری ممنون //

سلام به خاطر درسا وقت نمیکنم وگرنه حتما میذاشتم

یاسر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 02:37

سلام ریتمش کدام نوع 4/4؟؟؟؟ مرسی

هم اسلو قشنگ میشه واسه این آهنگ هم 4/4 اصلی که بیسیکه.سلیقه ایه ولی جفتش درسته

زیگ زاگ دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 19:44

دمت گرم عالی بودی

ممنون لطف داری

Majesty دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 12:43

ممنون دوست عزیز خیلی حال دادی.آکوردات عالین

خواهش میکنم.قابل نداره.این آکوردو بذار به حساب عیدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد