نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ خیلی دوست دارم لیلا فروهر (به همراه PDF آکورد)

برای جلوگیری از فیلتر شدن مطلب عکس گذاشته نمیشود!!!!

اینم یه آکورد درخواستی دیگه از یکی از دوستان.آهنگ فوق العاده قشنگی بود.برای دیدن آکوردش و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

اینم از این آکورد درخواستی خیلی سخت بود درآوردنش امیدوارم خوشتون بیاد:
 آکورد آهنگ خیلی دوست دارم

لیلا فروهر

ریتم :4/4

♫♫♫

[F#m-C#m-F#m-E]از چپ به راست:

F#m     C#m     D         C#m

به تو احساسی دارم که بینهایت کمشه

             C#m                     F#m             
هرجا میرم دله من عشق تو دور و ورشه

   C#m             D    Bm   C#m        E
نمیدونی برای تــــو دلم چجوری تنگــــــه

C#m             D       C#m         E
وقتی به تو فکر میکنم چقدر برام قشنگه

F#m     C#m

خیلی دوست دارم

C#m            D
من از فکر تو شبا بیدارم

Bm               E
من از زندگی بی تو بیزارم

   C#m            D
عزیزم خیلی دوست دارم

F#m     C#m
خیلی دوست دارم

C#m                D
واسه تو چیزی کم نمیزارم

  D                  E
واسه تو خوشبختی میارم

  C#m             D
عزیزم خیلی دوست دارم

2 بار[F#m-D-C#m-E-D-C#m]از چپ به راست:

♫♫♫

C#m            D         F#m     C#m

گــــذر زمـــان با تو حس نمیکنم اصلاً

C#m                   D             F#m
اینو بدون عشقم جز خوبی نمیبینی از من

C#m                   D            Bm        E
نمیــدونی حــــالم تو که نیستی خیلی بد میشه

C#m                     D       Bm        C#m
نمیــــدونی دنـــیا واسه من چجوری رد میشه

 

           F#m    

خیلی دوست دارم

C#m               D
من از فکر تو شبا بیدارم

Bm               E
من از زندگی بی تو بیزارم

C#m     D
عزیزم خیلی دوست دارم

    F#m       E
خیلی دوست دارم

C#m            D
واسه تو چیزی کم نمیزارم

D               E
واسه تو خوشبختی میارم

C#m          D
عزیزم خیلی دوست دارم

2 بار[F#m-D-C#m-E-D-C#m]از چپ به راست:

♫♫♫

       E                    F#m         C#m

کاری کردی دنیا واسه من قشنگ و زیبا شه

C#m                     F#m         E
عاشــــق تو بودن برام معنی زندگی باشه

     C#m                        D        E   
غمــــی نمیمونه برام با تو تا ته دنیا

C#m                    D       Bm         E

تا تـــویی کنارم مـــیدونم نمیمونم تنـــها

       F#m    

خیلی دوست دارم

C#m            D
من از فکر تو شبا بیدارم

D               E
من از زندگی بی تو بیزارم

  C#m         D
عزیزم خیلی دوست دارم

F#m     E
خیلی دوست دارم

C#m            D
واسه تو چیزی کم نمیزارم

D               E
واسه تو خوشبختی میارم

C#m          D
عزیزم خیلی دوست دارم

F#m     C#m

خیلی دوست دارم

C#m            D
من از فکر تو شبا بیدارم

Bm               E
من از زندگی بی تو بیزارم

C#m     D
عزیزم خیلی دوست دارم

F#m     C#m
خیلی دوست دارم

C#m            D
واسه تو چیزی کم نمیزارم

D               E
واسه تو خوشبختی میارم

C#m          D
عزیزم خیلی دوست دارم
نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 14:46

مرسی

arad یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 ساعت 08:45

سپاس

خواهش میکنم

sattar شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 16:27

ببخشید بجای آکورد آهنگ خالی (ساخته شده) هم میتونید بذارید
مرسی

ببخشید ستار جان متوجه نشدم
آهنگ خالی؟
ساخته شده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد