نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ بیشتر گروه آریان (به همراه PDF آکورد)

همون طور که قول داده بودم رفتم سر آخرین آلبوم گروه آریان،آلبوم جدیدی که یه خاتمه برای کار بهترین گروه موسیقی ایران به شمار میره.این آهنگم یکی از قشنگ ترین و شادترین ترک هاشه.برای دیدن آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای بیشتر گروه آریان به همراه لینک دانلود پی دی اف:

آکورد آهنگ بیشتر

گروه آریان

ریتم : 6/8 شاد

4 بار[B-A] از چپ به راست:

♫♫♫

          A                              B

دیگه هرچی که بود رفت و برام فرقی نداره

          B                             G
گذشته واسه گفتن دیگه هیچ حرفی نداره

         B                       G
اومدم که باهات خاطره ای تازه بسازم

         B          A           G
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

                               A
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

              A                          B

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

           A                          B
دوست دارم اینقد که از این نمیشه بیشتر

     B       A             G   
اینبار دیگه از همیشه بیشتر

     B       A           G  
اینبار دیگه از همیشه بیشتر

     B       A     G
بیشتر ، بیشتر ، بیشتر

[B-A-B-A-G-A-B-G-A-B-G-A-B]از چپ به راست:

♫♫♫

                 A                     B   

از اون روزا تو قلبم اگه هرچیزی داشتم

           A                         G
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم

        F#m                    G
من اومدم و خاطره ای تازه میسازم

           B           A         G   
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

                               A  
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
 

              A                       B

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

            A                       B

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

           A                         B
دوست دارم اینقد که از این نمیشه بیشتر

           A                        B

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

           A                          B
دوست دارم اینقد که از این نمیشه بیشتر

     B       A           G
اینبار دیگه از همیشه بیشتر

     B       A          G
اینبار دیگه از همیشه بیشتر

     B     A    G
بیشتر ، بیشتر ، بیشتر

[B-A-B-A-G-A-B-G-A-B-G-A-B]

♫♫♫        

         A                       B

از اون روزا تو قلبم اگه هرچیزی داشتم

           A                        G
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم

        F#m                 G
من اومدم و خاطره ای تازه میسازم

           B         A         G 
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

                              A
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

              A                        B

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

نظرات 1 + ارسال نظر
صدرا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 13:51

سلام من گیتار می زنم و این نت خیلی قشنگ بود وقتی زدم

ممنون نظر لطفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد