نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ خونه بابک جهانبخش (به همراه PDF آکورد)

اینم یه اکورد در خواستی که قولشو به یکی از دوستان داده بودم.از آلبوم اکسیژنه که ایشالله بعدا آکوردای بیشتری ازش میذارم.برای دیدن اکورد به ادامه یمطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ خونه بابک جهانبخش:

آکورد آهنگ خونه

بابک جهانبخش

 

                   C#m   G#m       C#m      G#m           

وقتی به تو فکر میکنم آینه ها رو میشکنم         

                 G#m        A     G#m        B                

  عطر تو هر شب میزنه سایه تو رو پیرهنم       

                    B                            C#m          

وقتی به تو فکر میکنم لرزه میوفته به تنم  

         G#m    F#m      E       B        G#m      A       G#m  

     تو کــــل دنـــــیا من میخـــــوام فقـــــط با تو حــــرف بــــزنم

      G#m         B          A   G#m

چقدر ساکتـــــه خونه وقتی تو نیستی    

                          E     F#m               E                     

چه کم طاقته  خونه وقتی تو نیستی

                     C#m          G#m       

بین حالو روزم بهم میخوره           

           G#m      F#m       E   

چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی

      G#m            B          A   G#m

چقدر ساکتـــــه خونه وقتی تو نیستی    

                          E     F#m                 E                       

چه کم طاقته  خونه وقتی تو نیستی

                     C#m             G#m          

بین حالو روزم بهم میخوره           

           G#m      F#m       E        

چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی

               G#m     F#m   B      F#m      B          

وقتی به تو فکر میکنم احساس میــکنم تو رو   

          C#m            F#m        B     A        B            

      عادت نمیـــکنم به تو از تو خیال من نروووووووو

        G#m                 A            B     

نخواه فراموشت کنم نمیشه از تو رد بشم 

       C#m      G#m         B      A            

            سرمشقِ هر شبم شــــــده عکس تو تنها میکشم 

          B             F#m       G#m

اگه باهام حرف میزدی شاید که قانع میشدم

              A         G#m           A    

دور خودم میگردمووووو گیجم تو خلوت خودم

       G#m        B        A   G#m

چقدر ساکتـــــه خونه وقتی تو نیستی    

                          E     F#m                 E                        

چه کم طاقته  خونه وقتی تو نیستی

                     C#m             G#m         

 بین حالو روزم بهم میخوره           

           G#m      F#m       E        

چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی

      G#m         B       A   G#m

چقدر ساکتـــــه خونه وقتی تو نیستی    

                          E     F#m                 E                       

چه کم طاقته  خونه وقتی تو نیستی

                     C#m             G#m                 

بین حالو روزم بهم میخوره 

          

           G#m      F#m       E          

چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی

      G#m        B       A   G#m

چقدر ساکتـــــه خونه وقتی تو نیستی    

                          E     F#m                 E                       

چه کم طاقته  خونه وقتی تو نیستی

                     C#m             G#m        

بین حالو روزم بهم میخوره           

           G#m      F#m       E        

چه ناراحته خونه وقتی تو نیستی

نظرات 3 + ارسال نظر
Majesty یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:30

ببخشید من بازم درباره ی آکورداتون نظر میدم.ولی فکر کنم اون قسمت که میگه ((ببین حالو روزم بهم میخوره)) اگر اینجوری باشه بهتر نمیشه؟
C# G#M
ببین. حالو روزم بهم میخوره

عزیزم شما هر وقت نظری راجع به آکوردا داشتی خیلی خوشحال میشم اگ نظرتو بگی میرم آکوردو دوباره میبینم که اگه گام ماژور #C بهتر باشه تصحیحش کنم

Majesty یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 08:07

بله دوست عزیز.قبول دارم.گفتم اگر تونستی که خوب با این شرایط وقت نمیشه.ممنون!

Majesty شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:23

سلام.ممنون از آکورد زیبات.میخواستم بدونم شما ملودی هم درخواست قبول میکنی؟من خیلی دنبال یه ملودی ساده ی درست از آهنگ آواره ی مجید خراطها هستم.بازم ممنون

والله چون در آوردن نت ملودی وقت گیر تر از آکورده و الان درسا زیاده ، خیلی وقت نمیکنم تا الانم چندتا نت ملودی قشنگ از مرتضی پاشایی و شهرام شکوهی و فرزاد فرزین و ....رو گیتار در آوردم ولی فرصت ویرایششون با گیتار پرو رو ندارم ولی تو زمینه آکورد چون سریع تر میشه حاضر کرد الان بیشتر کار میکنم خیلیم متشکرم ازت بابت توجهت به نت ساز هروقت آکورد خواستی در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد