نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ از ما بعیده شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

اینم دهمین آکورد این آلبوم .برای دیدن آکورد و دانلود پی دی افش به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ از ما بعیده به همراه لینک دانلود پی دی اف آکورد:

آکورد آهنگ از ما بعیده

شهرام شکوهی

2 بار[Em-D-C-B]از چپ به راست:

♫♫♫

               B                D            C          Em     

جایی نمیرمو چیزی نمیگمو میدونم میدونی حرفای دیگمو 

               B             D             C             Em   

من تورو خواستمو با تو رو راستمو وقتشه بشنوی حرفای راستمو

                                   C                       Em      

دلم همیشه به سمت تو میره خیره میشم به اون چشای تیره

        B                 D

خدا تورو هیچ وقت، ازم نگیره

                              C                      Em    

دلم از همه جز تو نا امیده  چشمای تو به آدم ایده میده

     Em          B               D

هرچیزی جز عشق از ما بعیدههههههههه

2 بار[Em-D-C-B]از چپ به راست:

♫♫♫

            B       D              C                       Em

حیف حیف حیف حیف تو و مـــــن  با هم نباشیم، با عشـــــــق

                     D               C                    Em       

حیف حیف حیف حیف ندویـــــــیم  راهی نمونده ، تا عشق

                                   C                       Em      

دلم همیشه به سمت تو میره خیره میشم به اون چشای تیره

        B                 D

خدا تورو هیچ وقت، ازم نگیره

                              C                       Em    

دلم از همه جز تو نا امیده  چشمای تو به آدم ایده میده

     Em          B               D

هرچیزی جز عشق از ما بعیدههههههههه

2 بار[Em-D-C-B]از چپ به راست:

♫♫♫

               B              D            C          Em    

جایی نمیرمو چیزی نمیگمو میدونم میدونی حرفای دیگمو 

                    B             D           C               Em       

من تورو خواستمو با تو رو راستمو وقتشه بشنوی حرفای راستمو

                                   C                       Em       

دلم همیشه به سمت تو میره خیره میشم به اون چشای تیره

        B                   D

خدا تورو هیچ وقت، ازم نگیره

                             C                       Em  

دلم از همه جز تو نا امیده  چشمای تو به آدم ایده میده

     Em          B               D

هرچیزی جز عشق از ما بعیدههههههههه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد