نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ دونه دونه شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

باز هم برای اولین بار از نت ساز.نمی دونم چرا بقیه دوستان آکورد این آهنگ قشنگو منتشر نکردن قبلا ، حالا من تصمیم 

گرفتم آکورد این آهنگ زیبا رو به شما تقدیم میکنم .برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ دونه دونه هشهرام شکوهی به همراه لینک دانلود پی دی اف:

ریتم آهنگ 6/8 شاده ولی 4/4 هم میشه زد

آکورد آهنگ دونه دونه

شهرام شکوهی

4 بار[Dm-C-Bb-C]از چپ به راست:

♫♫♫

                 Gm  Dm-Gm          Dm   

اگه به هیچکی نگــــــــی میگم عاشقت شدم

             Dm                C

بهت اطمینان میدم ، مطمئنم به خودم

                                     Gm      

اشک شوق اشک تو،از نگات مشخصه

               Am                C   

یه دوست دارم بگو ، همین برا من بسه

   C          Bb      C               Dm

دونه دونه دونه دونه حرفات، باعث شد بمونم باهات

          Bb      C              Dm

دونه دونه دونه دونه اشکات، کاری کرد بمیرم

Bb   C   Dm  C

بـــــــــــــرااااااااااااات

2بار[Dm-C-Bb-C]از چپ به راست:

♫♫♫

                    Gm           Dm    

خودت بگو تو دنیا کی قد من میخوادت

             Dm             C  

که یادشم نباشی بازم باشه بیادت

  Gm              F  [Dm] Gm [Bb]

اونقد خوبی که دیگه هیچکی به چشمام نیاد

       C             Am                    C 

جدا شدن از این عشق از من که بر نمیــــــــاد

   C          Bb      C               Dm

دونه دونه دونه دونه حرفات، باعث شد بمونم باهات

          Bb      C              Dm

دونه دونه دونه دونه اشکات، کاری کرد بمیرم

Bb   C   Dm  C

بـــــــــــــرااااااااااااات

2 بار[Dm-C-Bb-C]از چپ به راست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد