نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ صدای عشق بابک جهانبخش (به همراه PDF آکورد)

اولش فک نمی کردم این آهنگ انقد قشنگ باشه واسه همین آکوردشو نذاشتم ولی الان نظرم عوض شد،خیلی آهنگ قشنگ و پراحساسیه .برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد این آهنگ زیبا تقدیم به شما دوستای گلم ، به همراه لینک دانلود پی دی اف آکورد :

آکورد آهنگ صدای عشق

بابک جهانبخش

2 بار[Dm-Bb-Gm-Am]از چپ به راست:

    C       Gm     Bb       Dm

صدای قلبت تپش قلبم صدای عشقه یکیه باهم

                   Gm           Bb          Dm    
ما دوتا آدم با دوتا اسمیم ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم
     F          C                       Gm
کسی نیست مثله تو هنوز که بتونه بشه همه دنیام

          F          C              Gm 
هنوزم عاشق توام تو که میدونی چی بگم تورو میخوام

       Am

تورو میخوام

                C              Bb              Dm
دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم

           Gm                     F           Am
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

               C           Gm    Dm     Bb      Dm  
دوست دارم یه لحظه بشینـــی تو رو به روم من آرزومه باشی
                Gm                   F            Am
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی

      Bb      Am
مگه میتونی جدا شی

2 بار[Dm-Gm-C-F]از چپ به راست:

                 Gm             Bb          Dm

مثله یه ساحل توی غروبی من اگه بد شم همیشه خوبی
            Gm            Bb          Dm

 هوای بارون رو تن قایق منو تو تنها منو تو عاشق
                                      C                  Gm         
به تو نزدیکمو تو دور دوتامون خسته ی غرور پره دردیم
                 C                  Gm
نذار عادی شه عاشقی توی آتیشه عاشقی
         Am         F

چرا سردیم چرا سردیم؟

              C               Bb             Dm
دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم

          Gm                      F             Am
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

         C                      Dm     Bb       Dm
دوست دارم یه لحظه بشینـــی تو رو به روم من آرزومه باشی
                   Gm                     F          Am     
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی

      Bb    Am
مگه میتونی جدا شی

2 بار[Dm-Gm-C-F]از چپ به راست:

                C             Bb              Dm
دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم

           Gm                  F             Am
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم

           C                      Dm      Bb       Dm
دوست دارم یه لحظه بشینـــی تو رو به روم من آرزومه باشی
                 Gm                    F           Am  
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی

       Bb     Am

مگه میتونی جدا شی

نظرات 6 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 22:13

سلام من ریتمشو متوجه نشدم؟

6/8 دیگه تو إنترنت یه سرچ کنی آموزش هست ، باز اگرمتوجه نشدی بگو کمک کنم

shirin دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 11:26

میشه ریتمشو ضبط کنین بذارین؟

اگه تونستم چشم ،میذارم

علیرضا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 20:23

واقعا عالی

ممنون عزیزم،ناقابله

shirin جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 18:47

سلام،میشه بگید ریتم ۶/۸ رو چطور میزنید؟!

بستگی داره چه 6/8 ی باشی .شاد، بندری یا سنگین.
واسه این آهنگ 6/8 بندریه که تو کامنت قبلی بهش اشاره کردم اگه از رو مراحل اون متوجه نشدی بگو ظبط کنم بذارم

امیررضا جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:30

سلام...ببخشید میخواستم بدونم ریتم اکورد این اهنگ چند چندم؟

ریتم اصلی این آهنگ 6/8 بندری عزیزم ولی با ریتم 4/4 هم میشه زدش
ولی 6/8 بزنی قشنگ تره چون ریتم زمینه ی اصل آهنگم 6/8 زده شده ممنون از اینکه به نت ساز توجه میکنی
آموزش ریتم بندری:1-روبه پایین(3 سیم باس)2-رو به پایین (3 سیم تریبل)3-رو به بالا(3 سیم تریبل)

Majesty پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:27

سلام.توی خط 8که میگه حال من خرابه یه آکوردی نباید باشه؟من خیلی دنباله اینم که این تحریر رو چی آکوردی زده میشه!همین طور تو او جایی که ((میگه کم بیاره))تو خط 10.این قسمت انگار یه آکوردی عوض میشه اگه ممکنه راهنماییم کن.ممنون

چشم جمعه بازبینی میکنم عزیزم،ممنون از توجهت
*دوباره نگاه کردم آکوردی تو این خط از قلم نیوفتاده اگه میبینی ریتمو نمیتونی در بیاری بعد از یه آکورد وقفه بنداز با سکوت بعد دوباره بزن اگه بازم دیدی نشد بگو من فایل صوتی بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد