نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ کجایی مرتضی پاشایی (به همراه PDF آکورد)

تنها 3 ساعت پس از انتشار آهنگ !!!اولین آکورد مرتضی پاشایی تو نت ساز واسه این آهنگ . آهنگ قشنگی بود گفتم آکوردشو بذارم.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد این آهنگ زیبا تقدیم به همه ی شما دوستای گلم با پی دی افش:

آکورد آهنگ کجایی

مرتضی پاشایی

2 بار[Em-Am-Em-Am-Bm]از چپ به راست:

♫♫♫

           Am                             Em  

امشبم مثل هر شب دوباره برات گریــــه کردم

    Em            Bm             C      Bm
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم

            Am                           Em
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار   

    Em    Am      Bm             C      Bm
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم

    C     D     Em    C    D     Em

کجایی بیا خیلی تنهام کجایی که تاریکه دنیام

 Em     Bm      C    Am       Bm
برات مینویسم یه نامه کجایی که غم تو چشامه
   C    D      Em       C    D      Em

کجایی که من بی قرارم کجایی که طاقت ندارم
       Em         Bm       Am       Bm   
کجایی بیا بسه دوری چجوری تونستی چجوری

2 بار[Em-Am-Em-Am-Bm]از چپ به راست:

♫♫♫

    Bm    Am                              Em

امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم مینویسم

      Em           Bm               C    
مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم

        Am                           Em
امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم

  Em   Am      Bm             C     Bm
مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم

    C     D     Em     C    D     Em 

کجایی بیا خیلی تنهام کجایی که تاریکه دنیام

Em     Bm      C     Am      Bm
برات مینویسم یه نامه کجایی که غم تو چشامه
   C    D      Em       C    D      Em

کجایی که من بی قرارم کجایی که طاقت ندارم
       Em         Bm       Am       Bm   

کجایی بیا بسه دوری چجوری تونستی چجوری

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 11:31

سلام دوست عزیز لطفا اکورد اهنگ های که تو هیچ سایتی نیست رو بزارید مثل اهنگ های تو رفتی چطور دلت امد بری و عاشقتم مرحوم پاشایی ممنون می شم ایمییل منmohamed22ajmali@yahoo.com

mahana دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 16:44

سلام عالیه فقط میشه بگید ریتم چند چندمه

aida یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 17:17

سلام
من خیلی دنبال اکورد این اهنگ بودم متشکرم... فقط لطفا میزان ریتمش رو بنویسد چند چندمه. مرسی

چشم،خواهش میکنم،ریتمش 3/4 هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد