نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ تا تو بودی استاد محمد نوری (به همراه PDF آکورد)

آکورد این آهنگ زیبا از مرحوم محمد نوری تقدیم به همه ی شما دوستای گلم.این آکورد به درخواست آقا پیام در نت ساز قرارگرفته .برای دیدن آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

  آکورد آهنگ فوق  العاده زیبای تا تو بودی به همراه لینک دانلود پی دی اف:

آکورد آهنگ تا تو بودی

استاد محمد نوری

ریتم:4/4

[Am-Em-Am-C-F-Em-Am-C-F-Em]از چپ به راست:

                Am

تا تو بودی در کنارم

   Am             Dm        Am
کوه و دشت و آسمان رنگی دگر داشت

     Am                 Dm       Am  
ساز پر شــــور من آهنگی دگر داشت

             Dm      Em         Am    
تا تــــو بودی چهره گل تازه تر بود
       C      F        Am     Dm
آسمانـــــــها از ستاره پر گهر بود
 Am      Dm           Am
تا تو بودی خنده بود و آرزو بود

Am        Dm             Am
هر چه بود از عشق و مستی گفتگو بود

[Am-G-Am-C-F-Am]از چپ به راست:

Dm     G          Am
بی تو دارد دنیا به چشم من

      G       C             Dm
رنگ غم به خدا غم دارد همه جا

    F    Dm        F         G    
لبخند من می گریزد از لب من

Dm      Em            F 
شعله های دل می ریزد از لب من

   C                  F
بازا بنگر دور از تو دگر
       Dm                    C
لبخند من می گریزد از لب من

Am   Dm                     C
شعله های دل می ریزد از لب من

[Am-G-F-G-F-G-Am]از چپ به راست:

Dm       G          Am
بی تو دارد دنیا به چشم من

      G         C             Dm
رنگ غم به خدا غم دارد همه جا

      Dm        F       G    
لبخند من می گریزد از لب من

Dm      Em              F
شعله های دل می ریزد از لب من

   C                  F
بازا بنگر دور از تو دگر
       Dm                    C  
لبخند من می گریزد از لب من

Am     Dm                    C
شعله های دل می ریزد از لب من

[Am-G-F-G-F-G-Am]از چپ به راست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد