نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ حسرت شیرین شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

اینم آکورد یه آهنگ زیبای دیگه از این آلبوم.برای دیدن آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

آکورد آهنگ زیبای حسرت شیرین به همراه لینک دانلود پی دی اف آکورد:

توجه:آکورد رو خودمم اجرا کردم و همه بخش هاش درسته ولی آکورد G زدنش اختیاره یعنی میتونید نزنیدش

 آکورد آهنگ حسرت شیرین

شهرام شکوهی

ریتم 4/4
 [Em-Am-Bm-Em-C-Am-F#m-D-Em]
از چپ به راست:
   
♫♫♫ 

        D           Em
من تو دستای تو مثل سیگار
                D               C        
تو خودم سوختم و دود شدم
    D       Bm   Em   
عاشقت بودم و هستم اما
Bm    G   C     D
من تو این رابطه نابود شدم
      D          C           D     C    Bm
مثل یه حسرت شیرین تو دلم ، تو مثه قصه و رویا بودی
[D-G]Bm   D          C          D          Em
مثل یه حادثه از سمت خدا ، تو مثه معجزه زیبا بود ــــــی
        Bm       Em         D    Bm
تـــــو ، به مـــن زخم زدی دل کنــــدی
 Bm   C   D    C
من موندم و شب تنهایی
 Bm      Em      D   Bm
دل   مــــن از تو خون امــــــا
   Bm   C     D    C
هنـــوزم واسه من زیبایی
[Em-Bm-Am-Bm-Em-C-Am-F#m-Em]از چپ به راست:

♫♫♫
       D           Bm    Em
تــــو هنـــوزم همه ی وجودمی
         D               C
من هنوز با یاد تو درگــــیرم
        D            Bm    Em
مــــن هـــــنوزم واسه تو دلتنگم
            Bm                C   
من هنوزم واسه تو می مـــیرم
       D             C       D            Bm
اسممو تو خلوتت صدا بزن ،منو که این همه بی قرارتم
Bm          G       C        D          Em
هنوزم دیوونه وار عاشقتم،هنوزم حس می کنم کنارتـــــم 
        Bm       Em         D    Bm
تـــــو ، به مـــن زخم زدی دل کنــــدی
 Bm   C   D    C
من موندم و شب تنهایی
 Bm      Em      D   Bm
دل   مــــن از تو خون امــــــا
   Bm   C     D    C
هنـــوزم واسه من زیبایی

[Em-Am-Em-Bm-Em-C-Am-Bm-F#m-Em]از چپ به راست:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد