نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ توبه شکستم شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

آکوردی دیگر از آلبوم زیبای شهرام شکوهی.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای توبه شکستم و لینک دانلود پی دی اف آکورد:

*دوستان من همه ی سعیمو کردم که متن آکورد جا به جا نشه اما بازم برای جلوگیری از گیج شدنتون می تونید پی دی اف اش رو دانلود کنید

آکورد آهنگ توبه شکستم

شهرام شکوهی

3 بار[C  -  Bm  -  C - Bm] از چپ به راست:

                            D                              Bm

یادِ تو افتادم توبه رفت از یادم ... جانِ خسته ام را به دستِ تو دادم

Bm     C               D               C           Em

با چشمانِ بسته به پایت افتادم ... دور از عشقت حالا در دستانِ بادم

                        D                                     Bm

چه آسان شکستم آن عهدی که بستم ... محکمتر گرفتم دستت را در دستم

                C                 Em

گفتم دردِ من را درمان کن که خستم ...

Bm           C           Bm       C                 D

دردم را ندیدی من توبــه شکستم ، من توبـــــــه شکستم

      Bm                         Em         D      Bm

لعنت بـــــــــه آن لحظه که چشمم به چشم تو دوختم ..

       Bm                       Em           D      Bm

 نـــــفرین بـــــــــه آتــــشِ عشقی که من در آن سوختم

Bm   C        D Em

سوختــــــــم ... ســــوختم

[C-Bm-Am-D-Bm-C-D-Bm] از چپ به راست: 

                        D                                       Bm

چه آسان شکستم آن عهدی که بستم ... محکمتر گرفتم دستت را در دستم

               C                 Em

گفتم دردِ من را درمان کن که خستم ...

Bm           C           Bm       C                 D

دردم را ندیدی من توبــه شکستم ، من توبـــــــه شکستم

Bm                             Em         D      Bm

لعنت بـــــــــه آن لحظه که چشمم به چشم تو دوختم ..

 Bm                          Em           D            Bm

 نـــــفرین    بـــــــــه آتــــشِ عشقی که من در آن سوختم

Bm   C        D   Em

سوختــــــــم ... ســــوختم

     Bm    C     D    Em    Bm

واااااااااااااااااااااااااااااای     سوخـــــتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد