نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ خیال کن شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

آکورد این آهنگ احساسی هم تقدیم به شما دوستان.آهنگ زیباییه و آکورد خیلی سختیم نداره.و طرز های مختلفی هم برای نواختنش وجود داره.هم با انواع آرپژ میتونید بزنید هم 6 و 8 سنگین .برای دیدن آکورد این آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 اینم آکورد آهنگ زیبای خیال کن به همراه لینک دانلود پی دی اف:

آکورد آهنگ خیال کن

شهرام شکوهی

از چپ به راست:

[Dm-C-Bb-Am-Dm-C-Bb-Dm-C#-Dm-C#m-Dm]

پیشنهاد: ابتدای آهنگ را با آرپژ بنوازید و مابقی آهنگ را با

 ریتم8/6 سنگین

      Dm        C             Dm       C        Dm

  خیال کن روزگارم رو به راهه، خیال کن رفتیو دلم نمرده 

    Dm               C      Bb     C            Dm

  خیال کن مهربون بودی و قلبم ،کنار تو ازت زخمی نخورده

  Dm          C               Dm       C       Dm

  خیال کن هیچی بین ما نبوده، خیال کن خیلی ساده داری میری

Dm                C       Bb   C            Dm

  خیال کن بی خیال بی خیالم، شاید اینجوری آرامش بگیری

Dm            C    Bb        Dm            C  Bb     Dm

  گذشتی از منــــــو ساکت نشستم، گذشتی از من و دیدی که خستم

   Dm        Am         C      Bb         C           Bb

  تو یـــادت رفتـه کـــه توی چه حالی، کنارت بودم و زخماتو بستم

 

Dm       C                  Dm     C              Dm

  خیال کن که سرم گرمـــه عزیـــزم، خیال کن بی تو هیچ دردی ندارم

     Dm         Am         C       Bb     C       Dm

 خیال کن زمستونه ولـــی من، توی شب هام شب سردی نـــدارم

Bb            C          Bb                         C

  خیال کن قلب من شکستنی نیست خیال کن حقمه تنها بمونم

    Dm       Am          C       Bb                      C

  خیال کن عاشقم بودی ولی من شاید قدر تو رو هرگز ندونم

Dm            C   Bb   Dm       C      Bb   Dm

  گذشتی از منــــــو ساکت نشستم گذشتی از من و دیدی که خستم

Bb-C-Dm      Am        C       Bb        C     Bb

  تو یادت رفته که توی چه حالی کنارت بودم و زخماتو بستــــــم

   Dm        Am         C  

کنارت بودم و زخماتو بستم

[Bb-Gm-C-Am-Dm]:از چپ به راست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد