نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ من و تو شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

اینم آکورد دوم از این آلبوم.برای دیدن آکورد آهنگ شاد و فوق العاده زیبای من و تو به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ من وتو و به همراه لینک دانلود پی دی اف اون:

آموزش تصویری آکورد گیری های این آهنگ(عکس)

آکورد آهنگ منو تو

شهرام شکوهی

ریتم :6/8 شاد

2 بار[Em-D-C-Bm]از چپ به راست:

♫♫♫

      Bm         C         D          Em
از دســـت تو دلـــگیرم آرامش نمیگیـــرم
       Bm          C           D          Em

 با یــــاد تو هر شـــب من با خودم درگیـــرم
            Bm           C           D           Em

خواستم پا بندت نشم اما افسوس خیلی دیر جنبیدم
             Bm            C              D               Em

تو خوب فهمیدی که دل باختم من از نگاهت اینو فهمیدم
 D        Bm        D         Bm                               C
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از من
  D         C      D           Bm                  C           D
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از مـــــن 
      Bm                C              D                 Em
عجیبه که یکی شبیه من به یک نگاه ساده دل داده
     Bm               C            D               Em
با اون همه غرور و خودخواهی حالا به دست و پات افتاده
  Bm               C           D               Em
وقتشه باور کنی حرفامُو من امتحان عشقو پس دادم
     Bm               C           D               Em
هر جوری میخوای امتحانم کن تا آخرش پای تو وایسادم

      D            Bm            D                Bm              C
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از من
       Em           C                  D               Bm             C
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از مـــــن 

3 بار[Em-D-C-Bm]ازچپ به راست:

♫♫♫

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد