نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ مدارا شهرام شکوهی (به همراه PDF آکورد)

این آهنگ رو فکر نکنم کسی نشنیده باشه . یه آهنگ عالی در سبک اسپانیش که برای خیلیا خاطره سازه و اولین آهنگ

 شهرام شکوهی است.برای دیدن آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای مدارا به همراه لینک دانلود پی دی اف اون:

آموزش تصویری آکورد گیری این آهنگ

آکورد آهنگ مدارا

شهرام شکوهی

ریتم :4/4

[Dm-C-Bb-F-C-Dm-C-Bb-F-C-Bb]از چپ به راست:

♫♫♫

                        C                     Dm

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

                        F                     Bb
اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

                            C                      Dm
بیا با من مدارا کن که من دل غمگین و جان خستم

                         F                   Bb
اگر از درد من پزسی بدان لب را فرو بستم
[Dm-C-Bb-F-Dm-C-Bb-F]
از چپ به راست:
♫♫♫

                           C                  Dm
بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم

                          F                  Bb
بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم

                           C                Dm
جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم
                          F                 Bb
اگر از زخم دل پرسی برایش مرهمیبستم
 F        Bb       C         Dm
مجنونم و مستم به پای تو نشستم

 F       Bb       C        Dm
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم
F       Bb       C        Dm
مجنونم و مستم به پای تو نشستم

F       Bb       C        Dm
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

[Dm-C-Bb-F-Dm-C-Bb-F]از چپ به راست:
♫♫♫

                          C               Dm
برو راهه وفا آموز که من بار سفر بستم

                        F                Bb
دگر اینجا نمی مانم رهایی از وفا جستم

                            C                  Dm
برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

                          F                  Bb 
 
نمیخواهم تو را دیگر بدان از دام تو جستم

F        Bb        C         Dm
مجنونم ومستم به پای تو نشستم

F        Bb        C         Dm
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

F        Bb        C         Dm
مجنونم و دل را به چشمان تو بستم

F        Bb        C         Dm
هشیار شدم آخر از دام تو جستم
F           Bb      C     Dm
مجنونــــــــــــــم ومستـــــــم

F                Bb   C    Dm

عاشــــــــــــق عاشقــــــمو خستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد