نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ ساده احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

اینم آخرین آکورد این آلبوم.برای مشاهده آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ زیبای «ساده» احسان خواجه امیری به همراه لینک دانلود پی دی اف اون:

آکورد آهنگ ساده

احسان خواجه امیری

ریتم پیشنهادی: 6/8

[Bm-A-G-A-Em-A-Bm-A-G-D-G]از چپ به راست:

♫♫♫

                A                   Bm

همیشه ساده ی ساده به احساست گرفتارم

        F#m        Bm          Em       G   A
نه زیبایی نه رویـــــایی ولــــــی من دوستت دارم

             D          A        Bm     A    F#m
همیشـــــــه انقدر مغـــــرور نه آرومـــــی نه بی تابی

D      F#m         A                 Bm      G
نمیدونــــــم برای مــــن چرا انقــــــدر جذابـــی

F#m    D
جـــــــذابی

           A                     Bm    F#m

هیشـــــکی نبوده که چیـــــزی ازم نخـــــواد

                     F#m                        G
این حســـــــو غیر تو هیچــــکی به مـــــن نداد

                   A                      Em
هرکی به مـــــــن رسید بغض منو شکــتــست

F#m
نه عاشقـــــم شد و نه تو دلــــم نـــشست

             A           Bm
هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد

                 D                G
این حسو غیر تو هیشکی به من نداد

D                            Em
هرکی به من رسید بغض منو شکست

             F#m      D
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

[Bm-A-G-F#m-G-Bm-A-G-D-Em-D]از چپ به راست:

♫♫♫

                      A                    Bm

من این حالی و که دارم به احساس تو مدیونم

F#m      G   Bm         Em        G   A
یه چیزی تو وجودت هست که من دیوونه ی اونم

               D         A      Bm        A       Bm  F#m
همـــیشــــه انقـــدر مغــــرور نه آرومـــــی نه بی تابــــی

        A           Bm   A      G  Bm
نمیدونــــــم بـــرای من چرا انقدر جذابـــی

F#m
جذابی

              A           Bm

هیشکی نبوده که چیزی ازم نخواد

                D              G
این حسو غیر تو هیچکی به من نداد

Em
هرکی به من رسید بغض منو شکست

Bm                  F#m   Bm 
نه عاشقم شد و نه تو دلم نشست

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 14:03

سپاس گزارم بابت زحمت کشیتون
من تک تک آکورد های که نیاز دارم بعد از تاپ اون در گوگل همواره به دنبال نت ساز , وبلاگ زیباتون میگردم و بعد نوتو میگیرم
فقط یه چیزی کمه و چیزی زیاد که بازدید کننده تونو و آزار میده
کم : چه خوب میشد اگه با باز کردن یه آکورد از یک خواننده (برچسب) های از همون آلبوم و خواننده در زیر میومد و بازدید کننده آهنگ دیگه رو هم به آسونی در دسترسش می بود
زیاد: برچسب ها و یا با هر کلیک روی سایت پاپ آپ باز میشه و بازدید کننده رو گمراه میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد