نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ درد احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

به غیر از این آکورد فقط یه آکورد دیگه مونده ایشا... همه ی آکوردای این آلبوم رو بهتون تقدیم میکنم.برای دیدن آکورد به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد آهنگ درد به همراه لینک دانلود پی دی اف آکورد:

آکورد آهنگ درد

احسان خواجه امیری

C             F   Am    Dm

من با همه ی درد جهان ساختم اما

Dm    C                   F
با درد تو هر ثانیه در حال نبردم

A             Dm      Bbm

تو دور شدی از منو با اینهمه یک عمر

Bb  Am     Bb    Gm  Am
من غیر تو حتی به کسی فکر نکردم

    Bb        Am       C  Bb

من خسته ام از اینهمه تاوان جدایی

Dm     C-Gm         C          Bb
ای بی خبر از حال م
ــــن امروز کجایی

Bb           C       Am
من صبر نکردم که به این روز بیوفتم

Dm      C-Gm       C         Bb
انقدر نگو صبر کنم تا تو بیــــــــایی
   

Dm       Am
ای دوست کجایی

[Dm-C-F-C-F-Dm]ازچپ به راست:

♫♫♫

Am                  Dm 

انقدر که راحت به خودم سخت گرفتم

         Dm        Gm              C   Am    
از عــــشق شده باور من درد کشیدن

Am              Dm
گیرم همه آینده ی من پاک
 شد از تو

Am         C      Gm       C     Am
با خــــــاطره های تو چه باید بکنم من

    Bb           Am           C

من خسته ام از اینهمه تاوان جدایی

Dm     C-Gm         C          Bb
ای بی خبر از حال م
ــــن امروز کجایی

Bb              C       Am
من صبر نکردم که به این روز بیوفتم

Dm      C-Gm       C         Bb
انقدر نگو صبر کنم تا تو بیــــــــایی

Dm       Am
ای دوست کجایی

[Dm-F-Dm-C-F-C-Dm]ازچپ به راست:

نظرات 1 + ارسال نظر
میثاق چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36

Bbm ... الان چه حکمی داره اینجا ؟؟؟ تو این گام Bbm وجود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد