نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ عشق دوم احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

دهمین آکورد این آلبوم هم آماده شد با نهایت دقت آکوردشو در آوردم آهنگ خیلی قشنگیه من که عاشقش شدم.برای دیدن آکورد این آهنگ زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 متاسفانه بعضی از دوستان ما که این آکورد رو منتشر کردن به ادامه داشتن آکورد تو اول هر مصراع بی توجه بودن واسه همین من سعی کردم ادامه پیدا کردن آکورد تا کلمه اول مصراع بعدش رو براتون مشخص کنم تا تو نواختنش گیج نشید.

در زیر آکورد این آهنگ زیبا و لینک دانلود پی دی اف اش رو می بینید:

آکورد آهنگ عشق دوم

احسان خواجه امیری

ریتم:4/4

2 بار[Bbm-Ab-F#-Fm-D#m-Bbm-D#m-Fm]ازچپ به راست:

♫♫♫

Bbm    D#m    Bbm  Fm

زندگــــی قبــل تو با من بــد بود

Fm   F#   Bbm
سرد و خسته بین مردم بودم

Ab            D#m  Fm
من به هرکسی رسیدم غم داشت

Bbm           Fm   Ab
من همیشه عشق دوم بودم

D#m     Bbm

یه نفر قبل من اینجا بوده

Fm     F#            Bbm
که من از خاطره هاش ترسیدم

Ab   F#     Ab      Fm
این گناه من نبوده که تورو

Bbm           Ab
یکمی دیرتر از اون دیدم

Bbm

تو با من باش و یه کاری کن بره

Fm      Ab      Fm
یادش از دنیای دیوونه ی من

Ab                 F#   Fm
بذار این خونه بهم حسی بده

Fm                 C#   Ab
که بشه صداش کنم خونه ی من

Bbm

توی عکسی که ازش جامونده

                  Fm     Bbm    
خیره می شم و دلم می لرزه

Ab                   F#    Fm
چی تو این نگاه غمگین دیدی

Fm            C#    Ab
که به خنده های من می ارزه

Bbm    Fm
مــــــی ارزه


2 بار[Bbm-Ab-F#-Fm-D#m-Bbm-D#m-Fm]ازچپ به راست:

♫♫♫

F#           Bbm

تو نمی تونی برای من یکی

Am      D#m
به غریبگی مردم باشی

 

F#           Bbm
حق بده من سخت می گیرم به تو

Am      D#m
آخه سخته عشق دوم باشی

Cm             D#m
اگه چند سال زودتر می دیدمت

C#      Bbm       Fm 
از گذشته ت دیگه وحشتی نبود

D#m              Ab  C#
اولین عشق تو می شدم اگه

Bbm         Fm  Bbm
اگه این زمان لعنتی نبود

Bbm

تو با من باش و یه کاری کن بره

                       Fm    Bbm       
یادش از دنیای دیوونه ی من

   Ab             F#   Fm
بذار این خونه بهم حسی بده

Fm                 C#   Ab
که بشه صداش کنم خونه ی من

Bbm

توی عکسی که ازش جامونده

      C#         Fm     Bbm    
خیره می شم و دلم می لرزه

Ab               D#m    C#
چی تو این نگاه غمگین دیدی

      Bbm             C#   Ab    
که به خنده های من می ارزه

Bbm
می ارزه

نظرات 2 + ارسال نظر
میثاق چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:31

اکورد Am اشتباهه ... می شه F ...

چشم هر چی شما بگی

امید پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 12:05

اون لا مینور رو بکنش فا مینور (اصلا توگام نیست) دو مینورت هم توگام نیست که (خداییش موندم یه ریز آکوردای تمیزی رو در میاری ولی یه دفعه آکورد خارج از گام میذاری)
با این حال همین که اسکلتکار درسته بهت تبریک میگم سایتای دیگه که چرت وپرت زدن

عزیزم فک کنم داری اشتباه میکنی لا مینور تو اون بیت مشکلی نداره که !!!در ضمن ممنونم از لطفت و دقتت.یه بار دیگه امتحان کن شاید آکوردایی که میگیری هم گام و هم پرده نیستن چون من امتحان کردم درست بود.اگه بازم دیدی نمیشه بگو دیگه جدی برم سرش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد