نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ گذشته ها احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

آکورد آهنگ زیبای گذشته ها تقدیم به شما دوستان عزیز.اینم یه آکورد دیگه از آلبوم جدید احسان خواجه امیری عزیز.برای دیدن آکورد و لینک دانلود پی دی اف آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 این هم آکورد گذشته ها و لینک دانلود پی دی اف اون:


*به دلیل دقت بالا در پیدا کردن آکورد در بعضی بخش های آهنگ آکورد سریع تر عوض می شود مثلا در بخش «میمیرم از غمو.....» اگر تعویض آکورد Eb-Cm-Eb    برایتان سخت است با آکورد Eb فقط بنوازید


آکورد آهنگ گذشته ها

احسان خواجه امیری

[Ab - Eb - Bbm - Fm – Ab – Cm – C# - Fm]از چپ به راست:

         Cm              Ab                         Fm         

گذشته ها رو دوره کن روزای خوبمون گذشت ...

Fm            Eb       C#                 Bbm

یه شب از اون شبای خوب چرا دوباره برنگشت

       Bbm       Cm         C# - Ab   Fm - Ab          Fm      

تمومِ خاطراتِ توووووو گذشته با مرور مــــــــــن ...

Fm         Cm         Ab         Eb        C#           Bbm

بدون تو به شب رسید روزای سوتو کورِ من ، روزای سوتو کورِ من

Eb               Bbm           C#           Fm

بازم تو خوابِ من با من قدم بزن آرومو سر به زیر ...

Fm     Eb-Cm-Eb     C#     Cm

 میمیرم از غمو بیخود سراغمو از آدما نگیر

Eb               Bbm           C#           Fm

بازم تو خوابِ من با من قدم بزن آرومو سر به زیر ...

 

Fm     Eb-Cm-Eb     C#     Cm

 میمیرم از غمو بیخود سراغمو از آدما نگیر

[Ab - Bbm - Eb Bbm- Fm –Ab-Cm-C#-Bbm-Fm]از چپ به راست:

            Fm            Ab           Fm

دوباره بی قراریو  دوباره گریه های من ...

Cm      C#      Bbm     Fm

نمیدونم چرا به تو نمیرسه صدای من

Bbm           Cm           Fm

نگفته های قلبمو نمیدونم به کی بگم ...

Fm        Cm-Eb       Fm      Cm        Eb      Bbm

دلم همیشه روشنه  دوباره میرسیم به هم ، دوباره میرسیم به هم

Eb               Bbm           C#           Fm

بازم تو خوابِ من با من قدم بزن آرومو سر به زیر ...

Fm         Eb         C#         Cm

 میمیرم از غمو بیخود سراغمو از آدما نگیر

Eb               Bbm           C#           Fm

بازم تو خوابِ من با من قدم بزن آرومو سر به زیر ...

Fm     Eb-Cm-Eb     C#     Cm

 میمیرم از غمو بیخود سراغمو از آدما نگیر


نظرات 2 + ارسال نظر
امیر محمد یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 17:40 Http://www.IrGFX.RZB.Ir

خیلی خوبه فقط چرا بلاگاسکای اینقد تبلیغ داره پنج با باید سایتو لبندهتا یه بار بزاره بیایی تو☹️☹️

سلام ایشالا به زودی سایت میشیم و این مشکلات حل میشه

میثاق چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394 ساعت 12:42

افرین درسته ...

ممنون از توجهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد