نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ حس احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

فک کنم دیگه به آخرین آکوردایی که می خواستم از این آلبوم به شما دوستان تقدیم کنم می رسیم.آکورد آهنگ زیبا واحساسی حس رو در ادامه ی مطلب مشاهده کنید. 

آکورد آهنگ زیبای حس احسان خواجه امیری به همراه لینک دانلود پی دی اف آکورد:

آکورد آهنگ حس

احسان خواجه امیری

[Gm-Dm-Gm-Dm]از چپ به راست:

♫♫♫

Eb  Bb                Dm   Gm

یه حسی رفته از قلبم که پشتم کوهی از درده

Dm                     Gm
چه جوری از دلم کنی که اون حس بر نمی گرده

Eb               Dm
نه دنبال یه تسکینم نه فکر کندن از این درد

Dm           Gm-Dm
تو دنیا با یه دردایی فقط باید مدارا کرد

Dm                     C

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

Am    Gm          Am
این حق ما بوده از تمام این زندگی

Dm                      C    Bb
از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

Gm    C     Gm        Am     Dm
این حق ما بوده از تمام این زندگ
ـــــــــــی

 

[Dm-Bb-Am-Gm-C-Gm-Dm-Bb-Am-Gm-C-Gm]از چپ به راست:

♫♫♫

Gm       Bb                  Dm

چه روزایی که دلگیرم چه روزایی که آشفته م

Am     Dm    Am      C
اگه می بینی که آرومم چون این دردو پذیرفتم

Gm         Bb        Dm      Am
یه حس غربتی دارم که از هر جمعی بیزارم

Am    Dm     Am        C     Gm
کنار هرکسی باشم همین تنهــــــایی و دارم

Dm                     C

از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

    Gm          Am
این حق ما بوده از تمام این زندگی

Dm               C
از تو برام خاطره موند از من یه دیوونگی

Dm-Gm-C     Gm        Am
این حق ما بوده از تمام این زندگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد