نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ دیوونگی احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)


اینم آکورد چهارم این آلبوم.آهنگ خیلی قشنگی بود من که خوشم اومد.برای دیدن آکورد و دانلود پی دی اف اون به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 در اینجا آکورد این آهنگ زیبا و لینک دانلود پی دی اف شکیلش رو به شما عزیزان تقدیم می کنیم:


آکورد آهنگ دیوونگی

احسان خواجه امیری

[Dm-Gm-Am]

F             Gm              Dm               Gm           Dm
هرچی بعد از تو کنارم بود رفت
 |خاطره موند | تب تو دار و ندارمو سوزوند
Dm                   F

ببین عشقت منو تا کجا کشوند

Dm       Gm        Dm

یاد تو افتاد هرکی منو دید ، از تو پرسید
C         Am        F         C      C        Gm     Am

هر کی رد شد اسمتو ازم شنید | همه ی شهر جز تو گریه هامو دید

C        Dm      Gm        Am       Bb         C        Gm       Am     Bb

تو نگاهم میکنی و عشق ازم می باره | من یه دیوونم که دیوونگی شو دوست داره
C       Dm     Gm      Am         Bb       C        Gm     Am         Bb

تو نگاهم می کنی و عشق ازم می باره | من یه دیوونم که دیوونگی شو دوست داره

[Am-Gm-Am-Dm-C]

♫♫♫

C               Bb               Am                Bb            Am

هرچی که دورم کنه از خاطره ت رو می کُشم | من به هرچی که تورو یادم بیاره دل خوشم

C     Dm    Gm     Am    Bb       C         Gm            Am           Bb

تو نگاهم میکنی و عشق ازم می باره | من یه دیوونم که دیوونگی شو دوست داره

C       Dm        Gm        Am     Bb     C        Gm       Am         Bb

تو نگاهم میکنی و عشق ازم می باره | من یه دیوونم که دیوونگی شو دوست داره

نظرات 1 + ارسال نظر
SINA شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 07:52

امیدوارم انتقاد هارو هم نشون بدید, چون من اینجا هیچ نظری نمیبینم

هر نظری باشه من قطعا تایید میکنم دوست عزیز ،اصلا شما انتقاد کن من بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد