نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ تنهایی احسان خواجه امیری (به همراه PDF آکورد)

این یه آکورد زیبای دیگه از احسان خواجه امیری عزیز.برای مشاهده آکورد این آهنگ واقعا زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 آکورد این آهنگ زیبا ، به همراه لینک دانلود پی دی اف شکیل:)

آکورد آهنگ تنهایی

احسان خواجه امیری

♫♫♫

D#m      Bbm    Fm    C#-Ab    Bbm

یجوری بعد تو تنها شدم که به هر آینده ای بی اعتمادم

D#m     Ab    F#     Ab      Bbm     D#m
بدون تو فقط دیروزمو نه ، تمام عمرمو از دست دادم

D#m     Bbm     Fm        Ab       Bbm
کنارم هرکسی غیر از تو باشه فقط هم صحبت دیوونگیمه

Bbm       Ab     F#      Ab      Bbm     D#m
تو تا وقتی تو قلب من نمیری چه فرقی داره کی تو زندگیمه

[Ab-Fm-C#-Ab]               Bbm

تمام فکر من شده      منی که از تو خالیم

Fm    [C#-Ab-D#m]                    F# 
اگه یه لحظه با کسی
       ببینمــــت چه حالیــــم

[Ab-Fm-C#-Ab]               Bbm
اگه بدون عشق من       کنــــــار هرکسی خوشی

Fm    [C#-Ab-D#m]                        F# 
به حرمت گذشتمو
        چــــــرا منو نمیـــــکشی

♫♫♫3 بار: Bbm-D#m

D#m       Bbm       Fm      Ab         Bbm

نفس که میکشم حالم خرابه چقدر دلتنگی و طاقت بیارم
Bbm    Ab    F#     Ab     Bbm        D#m
نه اینکه فکر کنی تو فکر مرگم توان زندگی کردن ندارم

[Ab-Fm-C#-Ab]               Bbm

تمام فکر من شده      منی که از تو خالیم

Fm    [C#-Ab-D#m]                    F# 
اگه یه لحظه با کسی       ببینمت چه حالیــــم

[Ab-Fm-C#-Ab]                  Bbm
اگه بدون عشق من       کنــــــار هرکسی خوشی

Fm    [C#-Ab-D#m]                      F# 
به حرمت گذشتمو
        چــــــ
را منو نمیـــــکشی

نظرات 3 + ارسال نظر
Sadaf جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 13:44 http://notes as.blog sky.com

لطفا ریتم آهنگ ها رو هم بزارید

مهدی چهارشنبه 26 فروردین 1394 ساعت 21:15

عرض سلام و تشکر فراوان
کاش ریتم آهنگ ها رو هم قرار میدادید...

خواهش میکنم
ریتم اکثر آهنگا واضحه عزیزم اونایی که نیست رو میذارم
متشکرم از توجهت

امید پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 14:55

عالی بود بدون ایراد

ممنون امید جون قابل شمارو نداشت ،ممنون از توجهت واقعا انگیزه ی من برای رسیدگی کردن به نت ساز این نظرات شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد