نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

آکورد آهنگ هراس احسان خواجه امیری(به همراه PDF آکورد)

این هم اولین آکورد از آلبوم جدید احسان خواجه امیری که کاور آن را مشاهده می کنید احسان خواجه امیری.این آهنگ خیلی زیباست و از بهترین ترک های این آلبوم است.برای مشاهده آکورد و دانلود آن با فرمت پی دی اف به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

 این آکورد هم تقدیم به شما دوستان عزیز:

آکورد آهنگ هراس

احسان خواجه امیری

Cm            Gm        Cm          Gm

تو هنوز تو قـــلب منی من ازت رهــــــا نشدم

Cm          Bb                   Cm                   Fm

مگه میـــــشه که من یه نفس بگیرمـــــت از وجود خــــودم

Cm                 Fm          Cm                    Fm

مگه میـــــشه به هم نرســـــیم من از این فکر خسته شدم

Cm             Gm               Cm                Fm

مگه میشه    نباشی و   من ادامه   ندم به   عذاب خودم

Ab                 Gm                  Fm              Cm

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه 

Gm                   Fm               Gm                  Ab

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه

Ab                  Gm                   Fm               Cm

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه

Gm                   Fm                   Gm                 Ab

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه

Cm               Gm

رهــــا شدنــــــههههه

♫♫♫

Cm           Fm                 Cm                           Fm

من از این دردی که قلبمو درمون میکنه من از این رویای با تو خوشم

Cm                   Gm                    Cm                        Fm

ســـر عشقت راضـــیم همه دنیــامو بدم توی قـــلبم حســــتو نکــــــشم

Ab                 Gm                   Fm                Cm

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه

Gm                  Fm              Gm                  Ab

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه

Ab                  Gm                  Fm              Cm

تو همونی که نبودن با تو یک نفس توی هر لحظه هراس منه

Gm                  Fm                Gm                Ab

سر عشق تو به مرگ خودم راضی شدم آخه این مردن رها شدنه

Cm               Gm

رهــــا شدنــــــههههه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد