نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ
نت ساز

نت ساز

عرضه کننده ی: دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های پاپ

دانلود نت و تبلچر آهنگ صیاد علیرضا افتخاری (با 2 فرمت gp و pdf)

این آهنگ بی شک از بهترین آهنگ های استاد علیرضا افتخاری است و یک ملودی زیبا دارد برای دانلود نت این آهنگ با 2 فرمت گیتار پرو و پی دی اف به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 برای دانلود این نت بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود نت با فرمت gp

دانلود نت با فرمت پی دی اف

نظرات 2 + ارسال نظر
Majesty پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 20:11

سلام داداش...خوبی؟گفتم بی مرام نباشم یه حالی بپرسم :D
این ملودی رو گرفتم و دارم تمرین میکنم...خیلی قشنگه...ممنون

خواهش میکنم آره آهنگ فوق العاده اییه أنشالله به دردت بخوره
ما چاکریم ، فدائی داری

احمد چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 01:23

سلام و خسته نباشید ...
دمت گرم وبلاگ خوبی داری،اگ میشه نت ملودی تبلچیر ویدینگ آف لاو رو برام بفرستید ب ahmadbahrami96@gmail.com
من سرچ کردم پیدا نکردم بالاخره زحمتی بیش نیست ممنونو سپاس گذارم.

چشم اگه پیدا کردم میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد